تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 آگوست 2021 - 15:09
کد خبر : 19830

ضرورت بسیج همه ظرفیت ها با مشارکت عمومی، بخش خصوصی و دولتی در امور خیر

ضرورت بسیج همه ظرفیت ها با مشارکت عمومی، بخش خصوصی و دولتی در امور خیر

آفتاب دنا: استاندار در خصوص بازسازی عتبات و مشارکت در امور خیر بر جذب و بکار گیری تمامی ظرفیت ها و بسیج همه امکانات مردمی، خیرین، دستگاه‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سردار حسن حکمتیان راز رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو

آفتاب دنا: استاندار در خصوص بازسازی عتبات و مشارکت در امور خیر بر جذب و بکار گیری تمامی ظرفیت ها و بسیج همه امکانات مردمی، خیرین، دستگاه‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سردار حسن حکمتیان راز رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری، بیان کرد: در امور خیر باید واسطه شد و نیت و حرکت خیر باشد و در کمک های خیرخواهانه و نذر و نیازها نگاه ها مردمی باشد.

وی، گفت: دستگاه های اجرایی نیز با همه ظرفیت به کمک بیایند.

کلانتری ابراز کرد: در امور خیر باید پیش قدم شد و نگذاشت این پرچم بر زمین بماند و اعلام می کنیم تا آنجا که مقدور است و در توان داریم کمک می کنیم چرا که تکلیف است و موظف به این کار هستیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، اقدامات نیک و خیرخواهانه از مصادیق دین است و باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن بین عموم مردم و انسان‌های با ایمان و با تقوا تلاش کرد، افزود: مشارکت در امور خیر خاستگاه دین و فرهنگ بوده و از مهم ترین مباحثی است که باید به آن اهتمام جدی داشت.

 کلانتری با اشاره به نقش موثر خیرین در کمک های نیک، خیرخواهانه و بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد: علما، خیرین و بزرگان با زبان و عمل خود در این مسیر گام بر می ‌دارند که قطعا بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه، سال هاست که عشق و ارادت در دل این مردم دوست دار اهل بیت(ع) ریشه دوانده است و در امور خیر همواره پیش قدم هستند، اظهار داشت: از تمام مردم استان دعوت می کنم در امور خیر خواهانه مشارکت جدی تری داشته باشند.

گفتنی است در این نشست استاندار مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان جهت کمک به عتبات و امور خیر اختصاص داد.

سردار حسن حکمتیان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، اهداف کلی و اقدامات اجرایی و انجام شده و برنامه های پیشرو این ستاد را در خصوص بازسازی عتبات و پیشبرد فعالیت‌های این حوزه ارائه داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی