تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 19:03
کد خبر : 1982

عنبریان مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج شد

عنبریان مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج شد

جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این جلسه بعد از صحبت‌های که حاضرین مطرح کردند، جهانبخش عنبری معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

anbarian مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج مشخص شد. شب گذشته جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این جلسه بعد از صحبت‌های که حاضرین مطرح کردند، جهانبخش عنبری معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

این نشست با حضور داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، علی‌حسن نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار، پرویز موسوی رئیس هئیت فوتبال قائم مقامی رئیس سازمان همیاری‌ شهردارای‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج برگزار شد.

در این نشست جهانبخش عنبریان به عنوان مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشخص شد و سایر حاضرین نیز به عضو هئیت مدیره این باشگاه درآمدند.

عنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت با بیان اینکه از امروز کار خود را شروع کرده‌ام، اظهار کرد: مقتدرانه و با همکاری و تعامل سایر اعضای کادر فنی و دست‌اندرکاران روزهای خوبی را برای تیم شهرداری یاسوج شاهد خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی