تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آگوست 2021 - 19:01
کد خبر : 19801

تشکیل ۲۰۰ پرونده در طرح «بنای نور» / آمادگی ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی

تشکیل ۲۰۰ پرونده در طرح «بنای نور» / آمادگی ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی

آفتاب دنا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از تشکیل ۲۰۰ پرونده در طرح بنای نور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسن حکمتیان‌راز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موکب‌ های اربعین گفت: ۲۲ موکب پروانه‌دار در استان فعالیت می‌کنند که ۱۵ موکب در خاک عراق و بقیه در خاک

آفتاب دنا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از تشکیل ۲۰۰ پرونده در طرح بنای نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسن حکمتیان‌راز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موکب‌ های اربعین گفت: ۲۲ موکب پروانه‌دار در استان فعالیت می‌کنند که ۱۵ موکب در خاک عراق و بقیه در خاک ایران است البته گستردگی مواکب بیشتر از این تعداد است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ظرفیت موکب‌های اربعین در سیل، زلزله، محرومیت‌زدایی، بیماری کرونا، محرومیت‌زدایی، حوزه سازندگی، کمک‌های مومنانه، همدلی و مواسات استفاده کردیم؛ در زلزله سی‌سخت همه موکب‌های کشور مستقر بودند و روزانه ۱۵ هزار پرس غذا پخت شد.

وی، برقراری ارتباط میان مردم و اهل بیت را بزرگترین کار فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعزام رزمنده به جبهه، حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها و سایر حوزه‌ها رتبه برتر کشور را در اختیار دارد اما در کمک به بازسازی عتبات عالیات جایگاه خوبی نداریم.

حکمتیان با اشاره به سهم ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات، گفت: برای جمع‌آوری این رقم نیازمند کمک‌های مردمی هستیم، مردم می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۳ بانک ملی، یا شماره‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات است، به طرح بنای نور اشاره کرد و افزود: افراد می‌توانند برای سهیم شدن در ساخت عتبات عالیات کشور عراق از یک تا ۱۵۰ میلیون تومان را در بانک رسالت متعهد شوند و پرونده تشکیل دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طرح بنای نور نیازی به چک، ضامن و سفته نیست، گفت: تاکنون ۲۰۰ پرونده برای این طرح تشکیل شده و افراد یک تا ۶۰ میلیون را متعهد شده‌اند.

حکمتیان‌ به ماموریت ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان ساخت یکی از درب‌های حرم مطهر امام حسن عسکری(ع) در شهر سامرا را متعهد شده که کارگاه ساخت درب باب‌المهدی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل و مجهز می‌شود و کار ساخت درب حرم امام حسن عسکری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهم استان برای ساخت درب باب‌المهدی ۲ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: وقف برای امام حسین(ع) در استان وجود ندارد که افراد می‌توانند در این حوزه هم ورود کرده و وقف انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی