تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آگوست 2021 - 13:23
کد خبر : 19734

تجدید میثاق استاندار با شهدا به مناسبت هفته دولت

تجدید میثاق استاندار با شهدا به مناسبت هفته دولت

آفتاب دنا: گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان استاندار به مناسبت هفته دولت گلباران شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این آیین استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اهداء گل و قرائت فاتجه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره

آفتاب دنا: گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان استاندار به مناسبت هفته دولت گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در این آیین استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اهداء گل و قرائت فاتجه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای حرم، شهدای بیماری کرونا، شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است تا هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.
استاندار اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم.
وی با تبریک هفته دولت با بیان اینکه در طول سال مشکلات مردم از طریق رسانه ها بیان می شود، تاکید کرد: ایام هقته دولت از مهمترین فرصت ها برای تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انجام شده نظام و دولت است. 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به توجه ویژه به خانواده های معظم شاهد استان تاکید کرد و گفت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره ‌آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است. 
وی با بیان اینکه، شهادت مقام والایی و مقام شهدا متعالی است و همه مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم تاکید کرد: خدمت به خانواده های این عزیزان وظیفه و بزرگترین افتخار همه مسئولان است.
در این آیین احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی، سید حشمت اله صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی و آذر صفائی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری حضور داشتند و مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی