تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آگوست 2021 - 20:08
کد خبر : 19727

بازگشت ۱۳۴ طرح تولیدی راکد طی دو سال/ ایجاد اشتغال برای ۹۵۰ نفر در نتیجه احیاء واحد های راکد کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت ۱۳۴ طرح تولیدی راکد طی دو سال/ ایجاد اشتغال برای ۹۵۰ نفر در نتیجه احیاء واحد های راکد کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر ۵۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و منجر به احیاء ۱۳۴ واحد تولیدی راکد در سطح استان شد‌. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر ۵۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و منجر به احیاء ۱۳۴ واحد تولیدی راکد در سطح استان شد‌.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه مشکل ۵ طرح در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مشکلات این واحدها ظرف دو هفته آینده رفع شود.

وی با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی دو سال اخیر افزود: طی این مدت ۵۵ جلسه با ۸۳۷ مصوبه تشکیل شده که ۱۳۴ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی احیاء و برای ۹۵۰ نفر اشتغال به همراه داشته است.

این مسئول با بیان اینکه از مجموعه اشتغالزایی که برای ۹۵۰ نفر در راستای احیاء واحد های تولید شد قریب به ۲۰۰ نفر در کارخانه فولاد بویراحمد مجددا بازگشت به کار شدند، گفت: کارخانه فولاد بویراحمد یکی از واحد های تولیدی مهم استان بود که در همین جلسات کارگروه بررسی و به چرخه تولید بازگشت که نمونه موفقی از برگزاری جلسات کارگروه بوده است.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه مشکلات بسیاری که احساس می‌شد قابل حل نیستند، در این کارگروه بررسی و رفع شد، گفت: از جمله این طرح‌ها، طرح‌های بزرگ اقتصادی مانند پتروشیمی هستند که ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در سه پتروشیمی استان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حتی مشکلات زیرساخت‌های واحدهای مستقر در شهرک صنعتی رفع شد، افزود: یکی از مشکلات سد راه سرمایه‌گذاران، موضوع فاصله حریم کیفی آبراهه های استان بوده که این بخشنامه بومی‌سازی شد.

صمیمی، عنوان کرد: حریم کیفی آبراهه ها ۱۵۰ متر بود که با بومی‌سازی این طرح، ۱۶۵ طرح اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله حوزه دامپروری که سالیان متمادی نمی‌توانستند مجوز دریافت کنند و یا در حال دریافت مجوز بودند با تشکیل جلسات مختلف کارشناسی و تصویب نهایی آن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات انها رفع شد و همچنین با این مصوبه راه سرمایه گذاری برای سایر سرمایه گذاران هموار شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و رفع مشکلات طرح‌های تولیدی حوزه اقتصادی بوده است که تا کنون این امر به خوبی در استان اجرا شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی