تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 20:54
کد خبر : 19686

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل چهارم بشار به شهرداری ابلاغ شد

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل چهارم بشار به شهرداری ابلاغ شد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی به شهرداری برای تکمیل پل چهارم بشار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان بازدید از  مراحل ساخت و پیشرفت پروژه پل چهارم بشار، اظهار داشت:  حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی به شهرداری برای تکمیل پل چهارم بشار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان بازدید از  مراحل ساخت و پیشرفت پروژه پل چهارم بشار، اظهار داشت:  حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و بخشی نیز از محل منابع داخلی شهرداری به پروژه اختصاص داده شد.

استاندار پیشرفت فیزیکی پروژه را مطلوب توصیف کرد و گفت: باتوجه به قول شهردار این پل تا یک ماه آینده زیر بار ترافیک می رود.

وی، تاکید کرد: تسهیل عبور و مرور در سطح شهر، کاهش اتلاف وقت، صرفه‌ جویی در مصرف سوخت، تقسیم و کاهش بار ترافیک در مبادی شهر از مزایای اجرای این طرح است.

کلانتری همچنین از طرح اتصال پل چهارم بشار به سروک بازدید کرد.

نستهن مقدم شهردار یاسوج، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرهادی مدیرعامل آب منطقه ای و جمعی از مدیران استانی کلانتری را در این بازدید همراهی کردند.

گفتنی است پروژه پل چهارم بشار(پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد اما عملیات اجرایی آن  از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی