تاریخ انتشار : شنبه 14 آگوست 2021 - 23:42
کد خبر : 19671

۷۶۰ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت های شهر سی سخت تخصیص یافت

۷۶۰ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت های شهر سی سخت تخصیص یافت

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت زیرساخت های شهر سی سخت خبر داد‌. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی شهرستان زلزله زده دنا، اظهار داشت: از روند ساخت و سازها راضی هستیم اما برای رسیدن به وضع مطلوب به تلاش

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت زیرساخت های شهر سی سخت خبر داد‌.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی شهرستان زلزله زده دنا، اظهار داشت: از روند ساخت و سازها راضی هستیم اما برای رسیدن به وضع مطلوب به تلاش مضاعف نیاز داریم‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه بانک ها مشکلی نداریم‌، افزود: اگر از میزان متراژ مشخص شده فردی بخواهد بیشتر بسازد پس باید مبلغی آورده داشته باشد.

کلانتری با بیان اینکه میانگین حدود دو سوم بلاعوض پرداخت شده است، تاکید کرد: نگاه بنیاد مسکن نگاه مساعدت باشد.

وی، ابراز کرد: ۹۵۰ واحد داشتیم که هنوز برخی ها انعقاد قرارداد نداشته اند این موضوع باید مشخص شوند و این ماجرا تعیین تکلیف شود، مسئولان در برخی موارد سخت نگیرند تا مشکلات سریع تر حل شود.

کلانتری، گفت: نظام خوب کار کرده و کمک های خوبی به شهر سی سخت انجام شده است، در رابطه با سی سخت تا کنون ۷۶۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: مبلغ بسیار خوبی برای زیرساخت های شهری سی سخت پیش بینی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۷۶۰ میلیارد تومان مبلغ خوبی برای رونق شهر سی سخت است، اظهار داشت: اینها خدمات نظام است نباید این خدمات نادیده گرفته شود، رسانه های هر دو بخش را ببینند هم مشکلات مردم را و هم خدمات نظام را رسانه ای کنند.

وی با بیان اینکه درخواستی جهت کمک بیشتر به شهر سی سخت به رئیس جمهور روحانی تحویل داده شد، بیان کرد: رئیس جمهور جدید نیز دنبال پیگیری مشکلات این مردم هستند، تا آخرین ساعاتی که اینجا حضور دارم دنبال رفع مشکلات هستیم‌.

کلانتری، گفت: مردم نیز باید خودشان پای کار باشند، در بحث زلزله سی سخت همه بخش ها و همه ادارات پای کار بودند و هستند.

وی با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی برای ساخت خانه های مردم تخصیص یافت، گفت: کمک های اساسی به مردم شد و قطعا اولویت ما ساخت خانه های مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی