تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 3:00
کد خبر : 19622

بهره برداری از طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج/ صادرات ۲ میلیون دلاری روغن تصفیه شده/ حمایت قاطعانه تیم اقتصادی استان از سرمایه گذاران

بهره برداری از طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج/ صادرات ۲ میلیون دلاری روغن تصفیه شده/ حمایت قاطعانه تیم اقتصادی استان از سرمایه گذاران

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست در آئین افتتاح طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج، اظهار داشت: این شرکت یکی از شرکت هایی است که به

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید حشمت الله صمیمی دوست در آئین افتتاح طرح توسعه شرکت آریا پالایش یاسوج، اظهار داشت: این شرکت یکی از شرکت هایی است که به تصفیه روغن موتور اقدام کرده و محصولات این واحد صادراتی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این شرکت سال گذشته یک میلیون دلار صادرات محصول داشته است، افزود: در پنج ماهه نخست امسال نیز یک میلیون دلار صادرات محصول از طریق این شرکت انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میزان صادرات به ۲ میلیون دلار برسد، گفت: طرح تولید روغن ترمز خودرو به صورت کاملا اتوماتیک راه اندازی شد و یکی از طرح های برجسته در جنوب کشور است.

صمیمی اعتبار این طرح را ۵۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: سرمایه این طرح توسط خود سرمایه گذار تامین شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار این واحد تاکنون و برای سومین بار طرح را توسعه داده است، عنوان کرد: این مهم نشان می دهد که سرمایه گذار توانمند بوده است و تسهیلات دریافتی کاملا در راستای اهداف طرح هزینه شد.

صمیمی، افزود: حتی طرح توسعه جدید این واحد از محل درآمدهای خود شرکت بوده است که این مهم می تواند الگوی خوبی برای سایر سرمایه گذاران در استان باشد.

وی، تاکید کرد: آنهایی که قصد سرمایه گذاری به معنای واقعی را دارند حوزه اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با همراهی بانک های عامل این آمادگی را دارند که آنها را همچون این واحد به لحاظ مالی حمایت کنند.

صمیمی، تصریح کرد: کسانی که موفق عمل کردند خود به خود در سیستم بانکی با کمترین زمان تسهیلات در اختیارشان قرار می دهند.

وی، بیان کرد: انتظار می رود سایر واحدهای مشابه که قصد توسعه طرح های خود را دارند به دستگاه های متولی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده تا از ردیف های خاصی که در نظر گرفته شده است مورد حمایت قرار گیرند و اگر مشکلی بر سر راه آنها بود آمادگی داریم تا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت تسریع در رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

صمیمی، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات و تسهیل در تامین وثایق مواردی است که می توان پیگیری کرد.

وی، گفت: پیش بینی می شود امسال که به نام سال 《 تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها》 نامگذاری شده شاهد یک جهش بسیار خوب در تولید و اشتغال و صادرات استان باشیم.

صمیمی دوست با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی استان، گفت: با قاطعیت از همه ظرفیت های استان برای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره خواهیم گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی