تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 2:51
کد خبر : 19619

پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا متن پیام روح اله دانش پایه به شرح زیر است: باسمه تعالی «ن والقلم و ما یسطرون» سوگند

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا متن پیام روح اله دانش پایه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

هفدهم مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است، در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند. اینجانب این روز را صمیمانه به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید .

روح اله دانش پایه
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی