تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 14:43
کد خبر : 19603

قدردانی نماینده ولی‌فقیه از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد/حسینی: قلم و قدم شما برای رفع مشکلات مردم است

قدردانی نماینده ولی‌فقیه از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد/حسینی: قلم و قدم شما برای رفع مشکلات مردم است

ٱفتاب دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خبرنگاران گفت: قلم و قدم شما برای رفع مشکلات مردم است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد: آثار و برکات تقوا

ٱفتاب دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خبرنگاران گفت: قلم و قدم شما برای رفع مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد: آثار و برکات تقوا تنها مربوط به جهان آخرت نیست بلکه در همین دنیا نیز روح و روان انسان آرام و برکات مادی و معنوی خداوند به سوی انسان مومن سرازیر می‌شود و به مال و زندگی او برکت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج به در پیش بودن ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: ابی عبدالله علیه السلام برای اصلاح امت جد خود به مبارزه با یزید فاسد برخاست که خود را خلیفه مسلمین خوانده بود و ضد اسلام و بر خلاف مسیر پیامبر حرکت می‌کرد و انحراف در امت اسلامی ایجاد کرده بود.

خطیب جمعه یاسوج گفت: اما با قداستی که دارد با تمام توان و داده های دنیوی و علقه و فرزند و خاندان خود به مقابله با فساد می رود که تکلیف برای ما در روزگار کنونی روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان به حضور خود در جلسه تنفیذ آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: در این نشست مقام معظم رهبری بیانات ارزشمندی داشتند که یکی از آنها بحث مبارزه با فساد و مفسدان بود.

وی افزود: آیت الله رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه حرکت بسیار خوبی برای مبارزه با فساد را آغاز کرد اما بسترهای فساد بیشتر در قوه مجریه است که اینجا باید مقابله شود و مظاهر فساد را باید جمع کرد.

حسینی به آزادی‌ سیاسی در کشور اشاره و یادآور شد: امروز دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در کشور هستند که در سالهای بعد از انقلاب رئیس جمهور انتخاب کرده‌اند و این نشان‌دهنده آزادی سیاسی و نمونه‌ای از آزادی های پرشمار در این نظام است.

وی گفت: سلامت انتخابات از دیگر شاخص های نظام جمهوری است که انتخابات به صورت سالم برگزار می شود.

حسینی در ادامه خطبه‌ها گفت: امروز مصادف با سالروز حمله اتمی آمریکا به ژاپن در جنگ دوم جهانی است که در دو نوبت شهرهای ناکازاکی و هیروشیما حمله کرد و ۲۲۰ هزار انسان از بین رفتند که فقط در یک مورد ۱۰۰ هزار نفر انسان در یک جا جان خود را از دست دادند این کار آمریکای جهانخوار است که مدعی حقوق بشر و جلوگیری از سلاح‌های کشتار جمعی بوده اما خود در رأس همه جنایتکاران قرار دارد.

آیت الله حسینی به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: از تلاشهای خبرنگاران که پلی میان مردم و مسئولان هستند و مشکلات مردم را می‌گویند قدردانی می‌کنم خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی و در استان ما در مسیر مصالح و منافع کشور قدم برداشته و قلم می‌زنند که در همه امور مشهود است.

وی گفت: اگر قلم و قدم خبرنگار در این مسیر باشد ارزشمند خواهد بود لذا باید از چنین خبرنگارانی که در مسیر ارزش های انسانی- اسلامی گام بر می دارند و قلم می زنند قدردانی کنیم اما بعضی قلم‌ها در خدمت استکبار جهانی است که در رسانه های غربی دیده می‌شود.

حسینی به روز شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: داعش در صدد نابود کردن همه کشورهای محور مقاومت بود و زیرساخت‌های بسیاری را در سوریه و عراق نابود کرد این گروهک کاملا در اختیار استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بود سوریه آن کشور ثروتمند و زیبا را نابود کردند آنها قرار بود سنگر به سنگر در آخرین مرحله کشور ایران اسلامی را نیز هدف قرار دهند.

وی افزود: اگر می‌توانستند حرم حضرت زینب را نیز نابود می کردند اما این شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی بودند که در مقابل آنها ایستادند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: آنها در صورتی که بر کشور ما چیره می‌شدند اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناختند و به هیچ کسی رحم نمی کردند.

امام جمعه یاسوج در پایان سخنان خود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آنگونه که باید نمی‌توان تجمعاتی داشت اما باید مردم و مسئولان به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان است مثل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای سیاه‌پوش کردن مکان ها و فضاها و شهر و روستا ها اقدام کنند تا خلا تجمعات عاشورایی احساس نشود.

وی از عزاداران اباعبدالله الحسین در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت حضور در مراسم عزاداری به صورت کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به فکر سلامتی خود و سایر عزاداران باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی