تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آگوست 2021 - 20:17
کد خبر : 19558

تجلیل استاندار از یک مدیر نمونه در نشست شورای آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

تجلیل استاندار از یک مدیر نمونه در نشست شورای آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا: در نخستین نشست شورای آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پاس فعالیتهای ارزنده مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج از وی تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در این نشست که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیرکل آموزش وپرورش استان و سایر

آفتاب دنا: در نخستین نشست شورای آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پاس فعالیتهای ارزنده مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج از وی تجلیل شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در این نشست که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیرکل آموزش وپرورش استان و سایر اعضا برگزار شد از سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج توسط استاندار تقدیر شد.
هادی زارع پور در این نشست به بیان موفقیتها و تلاشهای مدیر تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وگفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج به شکل وابسته با مرکز تحقیقات کشاورزی استان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد که از همان ابتدا با مشکلاتی در زمینه فضا،تجهیزات و زیرساختها مواجه بود که خوشبختانه با مدیریت خوب و جهادی این هنرستان مشکلات به حداقل رسید.
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز،تعامل خوب مدیر هنرستان آیت الله ملک حسینی با مجموعه آموزش وپرورش ومرکز تحقیقات کشاورزی را رمز موفقیت و نمونه بودن ایشان دانست وگفت: با تلاشهای مجدانه و پیگیریهای خوب مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج شاهد ارتقاء کیفی این هنرستان در آینده خواهیم بود.
ایوب رضایی با تقدیر وتشکر از رئیس و مجموعه مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد که تعامل و همکاری خوبی با آموزش وپرورش دارند گفت: اختصاص یک هکتار زمین به رشته کشت گیاهان دارویی در ایستگاه چم خانی مختار و چند حوضچه استخر در مرکز تحقیقات و اصلاح نژاد شهید مطهری یاسوج را از فعالیتهای خوب هنرستان آیت الله ملک حسینی در راستای مهارت آموزی دانش آموزان دانست که با پیگیری وتعامل خوب مدیر این هنرستان محقق شد.


سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز با تشکر از عنایت استاندار ،مدیرکل آموزش وپرورش استان ،معاون آموزش متوسطه و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: هر آنچه انجام داده ام انجام وظیفه بوده است و تمام تلاشم را انجام همه ماموریتها همچون گذشته برای پیشبرد اهداف آموزشی وتربیتی به کار خواهم بست.
وی توجه به هنرستانها را برای مهارت آموزی دانش آموزان یک ضرورت دانست و خواستار توسعه و تجهیز هنرستانها جهت ارتقاء کیفی آموزشهای مهارتی شد.
گفتنی است در هفته معلم مدیر هنرستان آیت الله مبک حسینی یاسوج نیز به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی