تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 21:04
کد خبر : 19543

امسال سرانه باسوادی هر فرد در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ میلیون ریال است

امسال سرانه باسوادی هر فرد در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ میلیون ریال است

آفتاب دنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرانه باسوادی در دوره سوادآموزی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال به میزان ۱۰ میلیون ریال و شامل هزینه تدریس، بیمه و پشتیبانی به ازای هر نفر در دوره ۵ ماه است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا وبه نقل از اداره اطلاع

آفتاب دنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرانه باسوادی در دوره سوادآموزی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال به میزان ۱۰ میلیون ریال و شامل هزینه تدریس، بیمه و پشتیبانی به ازای هر نفر در دوره ۵ ماه است.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا وبه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط وعمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویر احمد با موضوع فعالیت های سواد آموزی در سال‌جاری افزود: این میزان برای سواد آموزان دوره انتقال ۱۱ میلیون ریال و دوره تحکیم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.
وی گفت: هزینه سوادآموزانی که به صورت خودآموز باسواد شوند نیز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: حجم ابلاغی استان امسال ۴هزارو۸۰۰ سواد آموز ،شامل طرحهای جاری، توسعه سواد زنان و دختران عشایر ،شتاب بخشی ، سوادآموزی به زندانیان و آموزش رایانه است.
سید حمدالله خواهش نیک گفت : فعالیت های سواد آموزی با مشارکت و برون سپاری از طریق تشکل‌های مردم نهاد و امسال برای نخستین بار واگذاری فعالیت در شهرستان‌ها و مناطق انجام میشود.
وی گفت: هم اکنون ۱۶ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان فعالیت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی