تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 13:10
کد خبر : 1947

جاده یاسوج ـ دشتروم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جاده یاسوج ـ دشتروم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات راهسازی جاده یاسوج ـ دشتروم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ممتاز جهانگیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار نسیم دنا افزود: برخی اشکالات فنی در این طرح وجود دارد که باید مشاور پروژه نسبت به رفع آنها در اسرع وقت اقدام کند. وی بیان

81329048-5979592مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات راهسازی جاده یاسوج ـ دشتروم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ممتاز جهانگیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار نسیم دنا افزود: برخی اشکالات فنی در این طرح وجود دارد که باید مشاور پروژه نسبت به رفع آنها در اسرع وقت اقدام کند.

وی بیان کرد: با پیشرفت کنونی این پژوژه پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

جهانگیری با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم برای عبور و مرور روستاییان ، رعایت حریم و کندروهای این مسیر خطرناک انجام شود، گفت: بخش عمده ای از اقدامات غیرفنی و در حال اجرای این طرح باید متوقف شده و با نظرات دقیق کارشناسی و مشاوره با سایر نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد از جمله پلیس راه استان روند اجرایی آن دنبال شود.

وی طول این محور ارتباطی را ۱۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی این محور پرتردد و خطرناک کاهش خواهد یافت.

جهانگیری با بیان اینکه حدود هشت کیلومتر از این جاده در حال زیرسازی و پنج کیلومتر نیز در حال قیرپاشی است، عنوان کرد: مجری طرح باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری نخاله ها و سنگریزه های موجود در حاشیه آن اقدام کند.

گفتنی است این قطعه از حادثه خیز ترین بخش های محور ملی یاسوج ـ بابامیدان است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی