تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 0:30
کد خبر : 1944

امسال ۹هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد عازم مناطق عملیاتی می شود

امسال ۹هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد عازم مناطق عملیاتی می شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ هزار دانش آموز پسر و دختر دوره دوم متوسطه استان امسال در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شود. هادی زارع پوردر گفت و گو با نسیم دنا افزود: اعزام این تعداد دانش آموز در طول سال تحصیلی جاری و

DSC00039مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ هزار دانش آموز پسر و دختر دوره دوم متوسطه استان امسال در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شود.

هادی زارع پوردر گفت و گو با نسیم دنا افزود: اعزام این تعداد دانش آموز در طول سال تحصیلی جاری و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سپاه فتح استان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در اردوهای راهیان نور دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تعدادی از فرهنگیان و راویان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز حضور دارند.

زارع پور اظهار کرد: در این اردوها دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی شلمچه، فکه، دهلاویه، خرمشهر و یادمان های دوران دفاع مقدس دیدن می کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور یکی از مواریث ارزنده دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: آشنایی با فلسفه جهاد و شهادت، تقویت حس خودباوری، بیان خاطرات رزمندگان، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، لزوم مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمنان و آماده سازی در جنگ نرم مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی