تاریخ انتشار : یکشنبه 28 سپتامبر 2014 - 0:16
کد خبر : 1936

توسعه خدمات زیربنایی اولویت خدمات رسانی در دولت یازدهم است

توسعه خدمات زیربنایی اولویت خدمات رسانی در دولت یازدهم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش شاخص برخورداری و توسعه خدمات زیربنایی مهمترین اولویت خدمات رسانی دولت تدبیر و امید در مناطق کمتر توسعه یافته است. سید موسی خادمی در گفت و گو با نسیم دنا افزود: در اولویت بودجه قرارگرفتن تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا از مهمترین راهبردهای به اجرا درآمده

IMG13083313استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش شاخص برخورداری و توسعه خدمات زیربنایی مهمترین اولویت خدمات رسانی دولت تدبیر و امید در مناطق کمتر توسعه یافته است.

سید موسی خادمی در گفت و گو با نسیم دنا افزود: در اولویت بودجه قرارگرفتن تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا از مهمترین راهبردهای به اجرا درآمده در راستای این سیاست دولت در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.

وی اظهار کرد: شتاب بخشی پروژه های راهسازی،بیمارستانی، عمران شهری و روستایی و سایر بخشهای خدماتی گامی ارزنده در جهت توسعه عمران و آبادنی وتوسعه متوازن جهش عمرانی این استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای نظارت بر اجرای طرحهای عمرانی باهدف شتاب بخشی اجرای طرحها،استفاده بهینه از منابع و امکانات تاکید کرد.

خادمی جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از اهداف و اولویت های توسعه ای این استان برشمرد وافزود:این استان از ظرفیت های خوبی در بخشهای آب و خاک،صنعت و معدن، کشاورزی صنایع نفت و گاز برخوردار است و در عین حال مزایای خوبی برای ورود سرمایه گذاران به این استان مستعد اما توسعه نیافته در نظر گرفته شده است.

خادمی بیان کرد: سفر به شهرستان ها را فرصت خوبی برای بررسی از نزدیک مشکلات مناطق،نظارت بر فرایند اجرای طرح ها و تصمیم گیری آگاهانه برای پیشبرد امور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد چالش های توسعه ای اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: تقویت مدیریت مشارکتی و اجرایی علمی و کارشناسی طرحها در دولت یازدهم تقویت شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی