تاریخ انتشار : شنبه 27 سپتامبر 2014 - 18:48
کد خبر : 1933

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جام حذفی انصراف داد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جام حذفی انصراف داد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام حذفی آماده می‌کرد با اعلام شورای ورزش مبنی بر رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کشور بازماند.

139303181643411242947823سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انصراف این تیم در رقابت‌های این فصل جام حذفی خبر داد.
غلامعباس شریفی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام حذفی آماده می‌کرد با اعلام شورای ورزش مبنی بر رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کشور بازماند.

وی افزود: پس از اعلام این قانون به باشگاه نفت و گاز گچساران، خیلی سریع سقف مقرر شده در تیم اعمال و برای تصویب به شورای ورزش وزارت نفت ارسال شده است.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: همزمانی جلسه شورای ورزش وزارت نفت برای تایید لیست اسامی این تیم و بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شهدای ارتش اصفهان سبب شد تا باشگاه مناطق نفت‌خیز به این تیم اجازه حضور در دومین مسابقه جام حذفی را صادر نکند.

شریفی افزود: در صورت تایید لیست نهایی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در جلسه روز یکشنبه مورخ ششم مهر ۹۳ این تیم می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه نفت و گاز گچساران پیش از این نیز در خواستی مبنی بر بستن تیم با ۳۵ درصد نیروی شرکت نفتی به شورای ورزش وزارت نفت ارسال کرده و متعهد شده است امسال با ۳۵ درصد و سال آینده را با ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در رقابت‌های لیگ فوتبال ایران شرکت کند، افزود: در صورت موافقت با این درخواست در جلسه روز یکشنبه تیم نفت و گاز گچساران می‌تواند با رعایت سقف ۳۵ درصد در مسابقات حاضر شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اثرات منفی حاصل از این شوک بزرگ به تیم را جبران ناپذیر عنوان کرد و افزود: از تلاش‌های شبانه روزی نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران در روزهای گذشته برای حضور این تیم در رقابت های جام حذفی و موافقت شورای وزارت نفت با سقف ۳۵ نیروی نیروی شرکت نفتی تقدیر می‌کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: قوانین مصوب در وزارت نفت برای همه شرکت‌های تابعه, لازم الاجرا است و رعایت نکردن آن تخطی از قانون محسوب می‌شود و باشگاه نفت و گاز گچساران همواره در جهت رعایت موازین وزارت نفت گام برداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی