تاریخ انتشار : دوشنبه 5 جولای 2021 - 17:41
کد خبر : 19281

نشست بزرگداشت “روز قلم” در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست بزرگداشت “روز قلم” در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی: نشست بزرگداشت “روز قلم” با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی قلم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند در

آفتاب دنا: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی: نشست بزرگداشت “روز قلم” با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی قلم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند در این جلسه افزود : در جامعه ای که ارزش قلم گرامی داشته شود قطعا آن جامعه به سمت و سوی نور و روشنایی ، آرامش حرکت  می کند، در دین مبین اسلام ذکر شده است که ارزش و قداست اهل قلم آنقدر بزرگ است که ازخون شهید والاتر است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : انجمن اهل قلم می توانند با قلمشان فکرشان و هر قدمی که بر می دارند در حوزه فرهنگی به ارتقا فرهنگ در سطح استان کمک کنند تا بسیاری از ناهنجاری ها و بزه از بین برود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت : این اداره کل نظارت و داوری محتوایی بر کتب ندارد  و نقش اداره کل ، نقش راهنمایی و ارشادی   است.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی کتاب فروشی ها تا ۳۰ درصد به خریدارن کتاب، تخفیف داده اند و اداره کل مبلغ 100 میلیون تومان از ناشران و اهل قلم استان کتاب خریداری کرد  و  همچنین بیش از سی هزار جلد به ادارات و اشخاص اهداء نموده ایم .

وی در ادامه یادآور شد: اهل قلم استان تا پنجم مردادماه سال ۱۴۰۰ فرصت دارند   آثار خود را به دبیر خانه جشنواره دو سالانه کتاب استان ارسال نمایند.

در پایان این جلسه از زحمات اهل قلم استان با اهداء لوح تقدیری تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی