تاریخ انتشار : دوشنبه 5 جولای 2021 - 7:31
کد خبر : 19273

یک واحد صنعتی با اشتغال ۷۵۰ نفر در شهرک صنعتی یاسوج ۳ به بهره برداری می رسد

یک واحد صنعتی با اشتغال ۷۵۰ نفر در شهرک صنعتی یاسوج ۳ به بهره برداری می رسد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری یک واحد صنعتی در کمتر از ۱۰ ماه در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در بازدید از واحد صنعتی فراوران طبیعت کیان یاسوج واقع در شهرک صنعتی یاسوج ۳ (فرودگاه) ، اظهار داشت: در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تولید، حمایت

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری یک واحد صنعتی در کمتر از ۱۰ ماه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در بازدید از واحد صنعتی فراوران طبیعت کیان یاسوج واقع در شهرک صنعتی یاسوج ۳ (فرودگاه) ، اظهار داشت: در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تولید، حمایت همه جانبه از متقاضیان سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود و تلاش برای رفع موانع ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فاز نخست این واحد تولیدی آماده بهره برداری است، عنوان کرد: ماشین آلات طرح خریداری شده است و این واحد صنعتی در کمتر از ۱۰ ماه آماده بهره برداری است.

کلانتری، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از آن تا یک ماه آینده، برای حدود ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می‌ شود.

وی، بیان کرد: یکی از ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد گیاهان دارویی است که باید زنجیره تولید در این زمینه کامل باشد و نمونه آن، این واحد صنعتی است که از کشت تا فرآوری و جلوگیری از خام فروشی را انجام داده است.

کلانتری تصریح کرد: این واحد صنعتی باید از همه مزیت ها و مشوق های قانونی لازم بهره مند شود و بانک ها نیز همچون گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به این واحد صنعتی کمک و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از تولید پشتیبانی‌ ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: در همین راستا وظیفه همه مسئولان استان است که در زمینه پشتیبانی های به موقع و رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان تلاش کنند.

کلانتری، گفت: این واحد صنعتی اولین واحد در سطح کشور است و بر همه دستگاه های اجرایی مربوطه و متولی لازم است حمایت های مورد نیاز را از این واحد داشته باشند.

وی، تاکید کرد: در این واحد صنعتی با استفاده از آخرین روش های علمی از خام فروشی در زمینه گیاهان دارویی جلوگیری شده است.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: راه‌اندازی چنین واحدهایی می‌ تواند به توسعه کشت گیاهان دارویی، تولید فرآوری و تجاری‌ سازی حوزه گیاهان دارویی در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک قابل توجهی کند که حتی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی تاثیر گذار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: در سال گذشته ۳۵ واحد صنعتی راکد استان کهگیلویه و بویراحمد فعال و به چرخه تولید برگردانده شدند برای امسال نیز پیش بینی کرده‌ ایم که ۲۵ تا ۳۰ واحد صنعتی راکد را به چرخه تولید بازگردانیم.

کلانتری با اشاره به قانون شرکت شهرک های صنعتی برای دادن معافیت‌ ها و تخفیف‌ هایی به واحدهای صنعتی که در کمتر از یک سال به بهره برداری می رسند، بیان کرد: باید حداکثر تخفیف‌ ها و معافیت‌ های لازم برای این واحد صنعتی اعمال شود.

وی باتوجه به رضایت سرمایه گذار از همکاری مسئولان از تلاش مجموعه معاونت اقتصادی استانداری، بانک صنعت و معدن، شرکت شهرک های صنعتی و مجموعه صمت استان برای حمایت از واحدهای تولیدی به ویژه این واحد تقدیر کرد.

کلانتری از اصحاب رسانه خواست تا با انتشار و انعکاس فعالیت های کارآفرین برتر در سطح استان آنها را به مردم معرفی کرده و در خصوص ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی