تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 ژوئن 2021 - 22:54
کد خبر : 19196

فعالیت مدرن ترین کلینیک تخصصی کاشت مو در اهواز / مسیر جذب گردشگری سلامت هموار شد

فعالیت مدرن ترین کلینیک تخصصی کاشت مو در اهواز / مسیر جذب گردشگری سلامت هموار شد

آفتاب دنا : دکتر سید محمد رادمنش متخصص پوست و مو گفت: مدرن ترین کلینیک تخصصی کاشت مو با مجهزترین دستگاه ها، مجرب ترین کادر در اهواز فعالیت دارد و به مردم سراسر کشور و حتی توریسم سلامت از کشورهای مختلف خدمات ارائه می دهد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید محمد رادمنش متخصص

آفتاب دنا : دکتر سید محمد رادمنش متخصص پوست و مو گفت: مدرن ترین کلینیک تخصصی کاشت مو با مجهزترین دستگاه ها، مجرب ترین کادر در اهواز فعالیت دارد و به مردم سراسر کشور و حتی توریسم سلامت از کشورهای مختلف خدمات ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید محمد رادمنش متخصص پوست و مو در خصوص این مرکز مو اظهار داشت:هدف از ایجاد این مرکز نه تنها جذب حداکثری بیماران ایرانی بلکه جذب گردشگر درمانی (سلامت) از کشورهای دور و نزدیک بویژه کشورهای عربی و همسایه است.

وی افزود: اهتمام مجموعه کاشت مو همواره بر این اصل استوار بوده است تا خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار بیماران و مراجعه کنندگان قرار دهد و به همین خاطر دو اصل مشتری مداری و ارائه با کیفیت خدمات سرلوحه فعالیت های ما بوده است و در این کلینیک نیز آنها را با قدرت ادامه خواهیم داد.

دکتر رادمنش ابراز داشت: در این مرکز کار آزموده ترین و ماهرترین کارشناسان کاشت مو همراه با مترجمان توانا به زبان عربی و انگلیسی نیز بکار گرفته شده است.

وی ادامه داد: مترجمان کلینیک تخصصی کاشت مو، بیماران نا آشنا به زبان فارسی را مدیریت و راهنمایی می کنند.

دکتر رادمنش تصریح کرد: در این مرکز به گونه ای برنامه ریزی شده که ارائه خدمت به بیماران در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می شود.

وی تاکید کرد: مرکز همچنین دارای بخش های VIP است تا رضایت کسانی را که میخواهند کارشان در فضای کاملاً خصوصی و با امکانات ویژه انجام شود جلب نماید.

وی با اشاره به فضای این مرکز کاشت مو، گفت: هم اکنون در ۶ طبقه ساختمان و برای حداکثر تعداد مراجعه کننده در نوبت های صبح و بعد از ظهر و شامگاه آماده خدمات رسانی می باشد.

دکتر رادمنش بیان کرد: با اطمینان میتوان گفت که هیچ مرکزی در ایران و حتی در سراسر جهان که بتواند از لحاظ فضا، سرعت عمل و کیفیت کار با این مرکز برابری کند، وجود ندارد.

این کلینیک از ابتدا، تلاشش در جهت ارائه خدمات تخصصی و موثر در زمینه مو با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا است.

این مرکز مو افتخار دارد با در دست داشتن کادر مجرب خدماتی را عرضه کند که هماهنگ با آخرین یافته های علمی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی