تاریخ انتشار : شنبه 19 ژوئن 2021 - 19:00
کد خبر : 19126

تقدیر و تشکر رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد از مردم استان

تقدیر و تشکر رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد از مردم استان

آفتاب دنا: رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم نجیب ، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد در حماسه عزت آفرین ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در متن پیام شیر علی خرامین رئیسی آمده

آفتاب دنا: رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم نجیب ، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد در حماسه عزت آفرین ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در متن پیام شیر علی خرامین رئیسی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ
بار دیگر ملت رشید و تاریخ ساز ایران اسلامی، مردمان سرزمین حماسه و عشق صحنه ای از زیباترین حماسه های تاریخ خود را خلق نمودند. آنان علی رغم شکایتها و شکوه ها از فشارهای اقتصادی و بمباران تبلیغاتی مربع خباثت غربیان ستمگر و غارت گر، عبریان کینه توز، کشورهای عرب مرتجع منطقه و فریب خوردگان ساده لوح و دشمنان کینه توز داخلی برگی از تاریخ را رقم زدند که شهدا و امام شهدا را خشنود و دل مولا و مقتدایمان را شاد نمودند. آنان به مصداق آیات قران مجید فوج فوج برای یاری رهبر و سربلندی کشورشان به صف ایستادند تا باردیگر آرمانهای به جا مانده از شهدایشان پابرجا بماند. با دست بریده سردار فتاده به خونشان شهید سلیمانی عهد بستند تا نهضت امامشان شکسته نشود. در یک کلمه هر آنچه لازم بود برای سربلندی و اعتلای دین و حکومتشان کردند.
درود میفرستیم بر این مردان و زنان تاریخ ساز، مرحبا بر این همت و و آزادگی و از خود گذشتگی. تاریخ در مقابل این شکوه و عظمت بلاشک سر تعظیم فرود خواهد آورد. جغرافیا به همنشیبنی با این مردمان افتخار خواهد نمود.
به استناد سیره نبوی و مرام علوی ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” لازم می دانم به پاس خلق این حماسه عظیم و رستاخیز بی نظیر از تک تک شما مردان و زنان خداجوی وظیفه شناس در سراسر کشور اسلامی ایران ویژه مردم نجیب و بزرگوار سرزمین صداقت، عشق و وفاداری استان کهگیلویه و بویر احمد تقدیر وتشکر نموده و بر پای تک تک شما بوسه بزنم. مرحبا بر شما ، درود و صلوات خدا بر شما که همه آمدید هم انتخابات پرشکوه را رقم زدید و انتخاب زیبا را بر گزیدید. بلاشک کاری کردید که روح شهدا و امام شهدا را خشنود نمودید. خداوند بر خشنودی شما بیفزاید . الهی آمین

دکتر شیرعلی خرامین
رئیس ستاد استانی انتخاباتی شورای وحدت اصول گرایان
آیت الله رئیسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی