تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 ژوئن 2021 - 23:58
کد خبر : 19091

با حضور چشمگیر نسل جوان شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود

با حضور چشمگیر  نسل جوان شاهد انتخاباتی پرشور  خواهیم بود

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور پرشور و بانشاط جوانان فرهنگی در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب کاندید اصلح جبهه انقلاب کشور از فساد، بی‌عدالتی و تبعیض نجات پیدا می کند . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد مومنی در

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان جوان ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور پرشور و بانشاط جوانان فرهنگی در انتخابات ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب کاندید اصلح جبهه انقلاب کشور از فساد، بی‌عدالتی و تبعیض نجات پیدا می کند .


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد مومنی در نشست با کمیته جوانان ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در یاسوج گفت: دوام جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه با حجم انبوهی از توطئه‌های مختلف دشمن، ناشی از حضور و دلدادگی مردم به نظام اسلامی بوده است که به فضل الهی با حضور چشمگیر مردم بویژه نسل جوان کشور شاهد انتخاباتی حماسی خواهیم بود.
وی بر برنامه ریزی کمیته های جوانان تا اتمام فرآیند انتخابات تاکید کرد وگفت : در ۲۸ خرداد با انتخاب آیت الله رئیسی تحولی در گردونه مدیریت کشور پدید خواهد آمد و محافظه کاران امتیاز طلب و خویشاوندسالاران فرصت طلب، جای خود را به مدیرانی دارای اندیشه‌های نو و جرأت و جسارتی تحول خواهانه خواهند داد تا بار سنگین مشکلات بیش از این مردم عزیز ایران را نیازارد.
مومنی افزود: وقتی یک نامزد با رأی بالایی انتخاب شود، قدرت چانه‌زنی او بالا می‌رود و همین امر باعث می‌شود منتخب آنها در روابط خارجی، سیاست خارجی و حتی موضوعات داخلی تأثیرگذارتر باشد.
رئیس کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه با تمجید از فعالیتهای ارزشمند نیروهای جوان و با انگیزه در کمیته فرهنگیان جوان گفت: مردم امروز از نگاهای غیر عادلانه و گفتاردرمانی خسته شده اند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند روی کارآمدن دولتی مردمی و کارآمد برای پایان دادن به فساد و بی عدالتی در جامعه هستیم.
سید ولی موسوی افزود: بیشترمشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است که بدون تحول در قوه مجریه حل این مشکلات امکان پذیر نیست.
وی بر روشنگری و بستر سازی برای مشارکت مردم و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان کاندید اصلح تاکید کرد واظهار امیدواری کرد که با مستقر شدن دولت انقلابی ریشه فساد و ناکارآمدی از نظام اسلامی برچیده و نور امید به جامعه برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی