تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 ژوئن 2021 - 13:10
کد خبر : 18993

ضرورت بستر سازی فرهنگیان به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات/ تشکیل دولت قوی مردمی به نفع مردم با نقش آفرینی فرهنگیان

ضرورت بستر سازی فرهنگیان به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات/ تشکیل دولت قوی مردمی به نفع مردم با نقش آفرینی فرهنگیان

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد از شکل‌گیری کمیته‌های محتلف ستاد انتخاباتی این کاندیدا درسطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید قدرت دانش در جلسه شورای مرکزی کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت بستر سازی فرهنگیان به منظور مشارکت

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد از شکل‌گیری کمیته‌های محتلف ستاد انتخاباتی این کاندیدا درسطح استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید قدرت دانش در جلسه شورای مرکزی کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت بستر سازی فرهنگیان به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.
وی با بیان این که علاوه بر تحقق مشارکت حداکثری دومین اصل مهم در انتخابات پیش روی انتخاب اصلح است، افزود: امروز شاهد یک وحدت و انسجام بسیار خوبی میان نیروهای انقلابی هستیم و این خود ظرفیت ارزشمندی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری است.
وی با اشاره به شکل گیری کمیته های مختلف ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در همه شهرستانها و بخشهای اظهار داشت: باید با کمک و همراهی جامعه بزرگ فرهنگی و برنامه ریزی مدون واصولی در انتخابات پیش روی زمینه را برای موفقیت جریان انقلابی فراهم نماییم.
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در نتیجه حضور مردم و مشارکت بالای مردم در انتخابات و هم انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا بسیار مهم است چرا که جایگاه مردمی او را می‌رساند و این رئیس جمهور می‌تواند کارهایش را خیلی جدی‌تر پیگیری کند و به سرانجام برساند
وی با تقدیر وتشکر از نماینده فعال و خستگی ناپذیر شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: با تلاشهای جناب آقای روشنفکر و نمایندگان انقلابی مجلس این طرح پس از طی فرآیند قانونی عملیاتی خواهد شد.
دانش در پایان ضمن تاکید بر برنامه ریزی ،پیگیری مجدانه و ارتباط گسترده با جامعه بزرگ فرهنگی ،خانواده ها ودانش آموزان برای حلق حماسه ای پرشور در انتخابات گفت: مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات در اندیشه حضرت امام (ره) هم حق و هم تکلیف است که قطعا فرهنگیان عزیز در مسیر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

تشکیل یک دولت قوی و مردمی به نفع مردم
با نقش آفرینی فرهنگیان

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه از تشکیل کارگروههای مختلف کمیته فرهنگیان برای انسجام بخشی به برنامه ها ی انتخاباتی خبر داد وگفت: فرهنگیان نقش مهم و تاثیر گذاری هم در برگزاری انتخابات و هم زمینه سازی برای تحقق مشارکت حداکثری بر عهده دارند.
سید ولی موسوی با بیان اینکه مردم امروز از تبعیض ، نگاه غیر عادلانه در ارائه خدمات وپارتی بازی در جامعه رنج می برند افزود: احیای فرهنگ ناب اسلام محمدی، فرهنگ مبارزه با فساد، تبعیض، ناعدالتی و نابسامانی توسط آیت الله رئیسی رقم خواهد خورد. چرا که وی فردی مصمم و ثابت قدم در عرصه عمل بوده است.
وی بیان کرد: فرهنگیان در این دوره با درک شرایط وضع موجود که نشان از ناکارآمدی و ضعف مدیریت در بخشهای مختلف است با روشنگری و آگاهی بخشی به مردم تلاش می کنند تا با انتخاب کاندید اصلح حضرت آیت الله رئیسی شرایط به نفع مردم وتشکیل یک دولت قوی و مردمی رقم بخورد.
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در شهرستان بویراحمد در پایان گفت: ما اعتقاد داریم علی‌رغم پیشرفت‌های مهمی که کشور داشته است برخی مشکلات مزمن را جز با نگاه و مدیریتی تحول‌خواه و جوانگرا نمی‌توان بر طرف ساخت و همچنانکه آقای رئیسی نیز در بیاناتشان مرتب تاکید کرده اند، بانیان و شرکای وضع موجود نمی توانند تغییر دهنده وضعیت فعلی باشند.


در این جلسه اعضای شورای مرکزی کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی حضرت آیت الله رئیسی در کهگیلویه وبویراحمد برای تحقق مشارکت حداکثری مردم پای صندوقهای رای دیدیگاههای خویش را مطرح و بر وحدت وهمدلی برای موفقیت در این مسیر تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی