تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 ژوئن 2021 - 18:15
کد خبر : 18990

تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است/ در انتخابات حفظ جان مردم اولویت اصلی و مشارکت حداکثری در گام بعدی قرار دارد

تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است/ در انتخابات حفظ جان مردم اولویت اصلی و مشارکت حداکثری در گام بعدی قرار دارد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم است و بر مشارکت حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داریم. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در نشست فوق العاده ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم است و بر مشارکت حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داریم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حسین کلانتری در نشست فوق العاده ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا چند هفته پیش روند کاهش بستری در استان مطلوب بود، عنوان کرد: اکنون نه تنها روند بستری کاهش یافت بلکه تعداد ترخیصی ها نیز کاهش یافته است.

وی افزود: همیشه تعداد ترخیصی ها بیشتر از بستری بود و این آمار آرام آرام به سمت تعادل پیش می رفت اما در حال حاضر ۱۲نفر بستری ها بیشتر از ترخیصی ها است و ۸ نفر آن مربوط به بیمارستان شهید بهشتی است.

کلانتری تاکید کرد: این آمار نشان دهنده شیوع ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی است.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: تنها راه چاره برای برون رفت از این مشکل رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی است.

وی تاکید کرد: هر ستاد انتخاباتی برای برگزاری برنامه و دعوت از مهمانی جهت سخنرانی باید به صورت کتبی از فرمانداری شهرستان مربوطه مجوز داشته باشد.

کلانتری افزود: مجری برنامه باید نسبت به رعایت پروتکل ها در ستاد مربوطه متعهد شود.

وی با تاکید بر اینکه تجمعات عمومی در فضای بسته ممنوع است، گفت: برگزاری این تجمعات در فضای باز با رعایت پروتکل ها مانعی ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان خوزستان که در همسایگی استان قرار دارند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، عنوان کرد: سایر استان های همجوار از جمله چهارمحال و بختیاری نیز شرایط مطلوبی ندارند که انتظار دارند که مردم استان که بیشتر با این استان در ارتباط هستند نسبت به سلامت خود و سایر شهروندان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

کلانتری خواستار بررسی فاصله اجتماعی و تهویه در پاساژ ها و بازار از سوی صمت شد و افزود: میراث فرهنگی نیز نسبت به رعایت پروتکل ها در هتل ها و اقامتگاه های گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی خواستار نظارت ویژه فرمانداری های ۹ گانه استان شد و در بخش دیگری از سخنانش، افزود: از روز چهارشنبه تا غروب جمعه نیروی انتظامی ورود خودروهای غیر بومی به استان را کنترل کند.

کلانتری گفت: شهرداری یاسوج نسبت به مسدود کردن محدوده آبشار از روز چهارشنبه تا جمعه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: از مردم استان تقاضا داریم که در برابر کرونا مراقبت کنند و امید است با رعایت دستور العمل ها و دوری از تجمعات بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

کلانتری تاکید کرد: باید تلاش کنیم عادی انگاری و بی خیالی بر رفتار اجتماعی ما حاکم نشود.

وی با بیان اینکه از نحوه کنترل مبادی ورودی شهرها بازدید خواهدکرد، گفت: فرمانداران در همه شهرستان ها بازدیدهای میدانی داشته باشند و کمیته های نظارت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال مشارکت حداکثری هستیم، افزود: مشارکت حداکثری به این معنا نیست که با ازدحام سبب شیوع کرونا شویم بلکه باید بستری را فراهم کنیم مردم با خیال راحت ورود کنند‌ و در این راستا تعداد صندوق ها را افزایش می دهیم چرا که اولویت ما حفظ سلامت مردم است.

کلانتری اظهار داشت: مشارکت مردم تعین کننده است و رعایت فاصله اجتماعی در تجمعات ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی