تاریخ انتشار : جمعه 4 ژوئن 2021 - 9:28
کد خبر : 18967

پیام تسلیت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام ۱۵خرداد

پیام تسلیت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام ۱۵خرداد

آفتاب دنا:رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم انقلابی و ولایت مدار و جامعه دانشگاهیان استان تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام روح الله دانش پایه به شرح ذیل است: “امام خمینی

آفتاب دنا:رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم انقلابی و ولایت مدار و جامعه دانشگاهیان استان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام روح الله دانش پایه به شرح ذیل است:

“امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است” و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند

(مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید او ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

چهاردهم خرداد سال ١٣۶٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود.
کسی که با آمدنش هر آن چه جهل و تیرگی و تباهی را از دل امت اسلام زدود و با نفس الهی خود جانی دوباره به پیکر ملت ایران هدیه کرد.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال ۵۷ را موجب شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی نا گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.

بر خود لازم می دانم سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به جامعه دانشگاهی و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم و فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

روح اله دانش پایه
ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی