تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 می 2021 - 8:17
کد خبر : 18939

رسانه‌ها برای انتخاباتی پرشور امیدآفرینی کنند /پرهیز از توهین و تخریب اولویت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

رسانه‌ها برای انتخاباتی پرشور امیدآفرینی کنند /پرهیز از توهین و تخریب اولویت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: رسانه‌ها برای انتخاباتی پرشور امیدآفرینی کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمدعلی پیرسبزی در نشست در نشست توجیهی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای حضور


آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: رسانه‌ها برای انتخاباتی پرشور امیدآفرینی کنند.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، محمدعلی پیرسبزی در نشست در نشست توجیهی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم امید‌آفرینی کنند، گفت: رسانه‌های استان خوب می‌دانند که قلمشان در صراط خیر و شرِّ، نقش بسزا و سهم تاثیر‌گذاری در طول تاریخ داشته و دارد چرا که قلم می‌تواند هم بر جاودانگی و عروج و هم درماندگی و هبوط دلالت داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها از توهین و تخریب بپرهیزند بیان کرد: رشد و توسعه جوامع بشری متاثر از تاریخ، ادبیات، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و پژوهشِ کسانی بوده و خواهد بود که در این‌ گذار، با اندیشه ، شناخت، آگاهی و دغدغه، قلم می‌زنند و صادقانه فردای بهتر را ترسیم می‌کنند.
وی بیان کرد: اهالی رسانه در راه توسعه و فرهنگ و تحقق ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در سایه حضور و گوش به فرمان و منویات مقام معظم رهبری اقتدار و امنیت کشور، همیشه همراه مردم و همپای مسئولین، حضور چشمگیر و نقش بسزایی داشته‌اند و با تحلیل‌های درست در مقابل اخبار کذب رسانه‌های معاند، در زمان مناسب و اطلاع رسانی صحیح، این نقشِ مهم را پررنگ‌تر می‌کنند.
این مسئول عنوان کرد: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز که در شرایط بسیار حساس قرار گرفته‌ایم یک بار دیگر با تجدید بیعت با آرمان‌های امام شهدا و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، دوشا دوش سربازان و مرزداران خواهند بود و شکی نیست در بحران‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌ها، شایعات، شبهات و اخبار منفی موجب خوشحالی هیچ کسی نخواهد شد.

پیرسبزی بیان کرد: امید آفرینی راجع به داشته‌ها، ایجاد انگیزه و دوری از ایجاد رخوت، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و روشنگری با تحلیل‌ها و پاسخ‌های اقناعی، امید‌آفرینی در زمینه اقدامات انجام شده ، با جریان شناسی و جریان سازی، نگاه حرفه‌ای، اخلاق حرفه‌ای، منطبق باسواد رسانه‌ای با حفظ شان و منزلت اجتماعی مردم، کاندیداها و دوری از ترویج و تبلیغ ماراتن قومیت‌ها، در مقابل اخبار کذب و منفی، ایجاد شبهات ، ابهامات و شایعات که محصول اتاق‌های فکرِ دشمنان و معاندین، با ایجاد باور اولیه از طریق اخبار و اطلاعات و تفسیر های شبیه درست، اذهان را آماده می‌کنند.
وی بیان کرد: اهالی رسانه باید با تفسیرها و تحلیل‌های درست و مقبول، جامعه را به معیار انتخاب درست و ترجیح منافع ملی بر شخص و توسعه عمران و آبادانی سوق دهد، ضعف یا خدای ناکرده کم کاری در اطلاع رسانی، تولید محتوی و روشنگری زمینه رشد قارچ‌گونه رسانه‌های فیک را بیشتر خواهد کرد.
وی بیان کرد: رسانه‌ چشم بینا و زبان گویای جامعه محسوب می‌شود، در این میان شاید باشند عده کمی که نا خواسته یا از عدم آگاهی قلم‌هایی بزنند که با توصیه و بعضا تذکر تصحیح کرده‌اند، لذا با توجه به تعدد رسانه‌های استان و تاکید به تمکین از قانون، بدون شک در این رسالت خطیر، در کنار مردم و مسئولین ، برگ زرین دیگری در تاریخ رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی