تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 می 2021 - 10:38
کد خبر : 18933

اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌ کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علی رستخیز درگفتگو با خبرنگاران گفت:۴پروژه آموزشی سه کلاسه با رایزنی نماینده شهرستانهای بویراحمد ‌،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مشارکت

آفتاب دنا: معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌ کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علی رستخیز درگفتگو با خبرنگاران گفت:۴پروژه آموزشی سه کلاسه با رایزنی نماینده شهرستانهای بویراحمد ‌،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مشارکت وزارت نفت به مناقصه رفت.
وی اعتبار این پروژه ها را ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۴۲میلیارد ریال این اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت و همین مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی و اسناد خزانه تامین خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان این مدارس را در روستاهای خونگاه شهرستان دنا،شهید پیرایش چین لوداب ،روستای حیدر کرار دلی اولاد علی مومن و چشمه انجیر فیروزآباد بویراحمد عنوان کرد.
وی درادامه از تعمیر و بازسازی مدرسه روستای دهنو شهر سی سخت توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان خبر داد و گفت : اعتبار این پروژه بالغ بر ۳ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود تا پایان خردادماه به اتمام برسد.
وی افزود: مدرسه روستای قلعه گل شهرستان‌ کهگیلویه نیز با مشارکت موسسه خیریه ایران من با اعتبار ۸ میلیارد ریال و مدرسه روستای سرآسیاب پیچاب باشت با مشارکت بانک رفاه کارگران به مناقصه رفته که بزودی با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
وی مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی در استان کهگیلویه وبویراحمد را ستودنی دانست و گفت: خیرین تا کنون قریب به ۱۵۰۰ کلاس احداث نموده اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد : در سال ۱۳۹۹ خیرین حقیقی و حقوقی بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در امر مقدس مدرسه سازی در استان کهگیلویه وبویراحمد مشارکت نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی