تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 19:11
کد خبر : 18923

ضرورت تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت

ضرورت تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت

آفتاب دنا : نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سیدمحمد موحد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: از همه

آفتاب دنا : نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سیدمحمد موحد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: از همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهم گفتار و رفتارهایی داشته باشند که مشارکت حداکثری را خلق نمایند.
نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس ضمن تشکر از مجموعه وزارتخانه‌های رفاه، بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی جهت احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت افزود: لازم است بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان این سازمان و وزارت بهداشت، هر چه زودتر اجرایی و کلنگ احداث و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
وی ضمن تشکر از عملکرد وزیر نیرو افزود: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین گرمسیری بودن حوزه انتخابیه بنده متذکر می‌شوم که قطعی آب و برق و نوسانات آن مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده است. لازم است وزارت نیرو به داد مردم در فصل گرما برسد.
عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس ضمن تشکر از وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: سرعت بخشی در عملیات اجرایی پروژه‌های معدنی حوزه انتخابیه مانند فسفات، آهک و نیترات یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی