تاریخ انتشار : جمعه 21 می 2021 - 20:45
کد خبر : 18896

اعلام حمایت جریان مردمی «ندای وحدت» از آیت‌الله رئیسی / دفاع امام جمعه سپیدان از مهدی روشنفکر / به جریان رانتی، رفاقتی و غارتی رأی ندهید

اعلام حمایت جریان مردمی «ندای وحدت» از آیت‌الله رئیسی / دفاع امام جمعه سپیدان از مهدی روشنفکر / به جریان رانتی، رفاقتی و غارتی رأی ندهید

آفتاب دنا : همایش دولت مردمی ایران قوی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توسط جریان ندای وحدت در مسجد فاطمه زهرا (س) یاسوج با حضور امام جمعه سپیدان فارس و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

آفتاب دنا : همایش دولت مردمی ایران قوی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توسط جریان ندای وحدت در مسجد فاطمه زهرا (س) یاسوج با حضور امام جمعه سپیدان فارس و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی‌انور امام جمعه سپیدان در این جلسه با تبیین چرایی مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات به ایران قدرت می‌‍دهد.

وی در ادامه به جایگاه ایران در منطقه و عرصه بین‌المللی پرداخت و به تشکیل و اهمیت جریان ندای وحدت اشاره کرد و گفت: آقای مهدی روشنفکر یک فرد انقلابی و اصولگرای معتدل است. انقلابی زیاده خواه نیست. ما در این استان عده‌ای انقلابی زیاده خواه هستند و فکر می‌کنند در این استان ۴ نفر انقلابی بیشتر متولد نشده و هیچ انقلابی دیگری زائیده نشده است.

امام جمعه سپیدان تاکید کرد: چند نفری در استان انقلاب را فقط برای خودشان مصادره کرده‌اند و تنها خود را انقلاب‌ می‌دانند. یعنی چه؟ همه مردم انقلابی هستند و شهید داده‌اند. در کوچه، بازار، شهر و روستا برای این انقلاب شهید داده‌اند و دلشان برای این انقلاب می‌سوزند. جوانان زیادی هستند که دلشان برای انقلاب می‌‌سوزند و عملکرد ماها آنها را از ارزش‌های انقلاب طرد می‌کند.

وی افزود: بنده عند انقلاب نیستم، لذا باید عرصه را برای همه باز کرد. آقای روشنفکر یک جریان این شکلی ایجاد کرده که همه مردم بتوانند به آن ورود کنند. ما باید یک جریان انقلابی درست کنیم که معتدل باشد که نه زیاده خواه و دگم باشد. البته نه جریان بی‌بندبار و لاابالی‌گر هم باشد. مقام معظم رهبری می‌فرماید، حتی کسی که مرا قبول ندارد، نیز بیاید در این دایره. آقای روشنفکر همچنین کاری کرده است.

حجت ‌الاسلام موسوی‌انور در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: به جریان رانتی، رفاقتی و غارتی رأی ندهید.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد حقش بیشتر از این در سپهر سیاسی است.

درب ستاد رئیسی به روی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باز است

منوچهر بهمنی رئیس دفتر نماینده بویراحمد و دنا در آیین حمایت جریان ندای وحدت از کاندیداتوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: برنامه امروز به صورت خودجوش و مردم محور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل چنین جلساتی برای حفظ و بقای نظام ضروری و بر همه تکلیف و فرض است گفت: این روزها ایران وارد فضای سرنوشت‌ساز شده که حضور حداکثری مردم از همه چیز مهمتر است.

رئیس دفتر نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: امروز در همه بخش‌ها و مناطق بویراحمد بزرگ همزمان چنین برنامه‌ای تشکیل شده چرا که برگزاری کلی و تجمیع برنامه در شهر یاسوج امکان پذیر نبود.

وی گفت: مردم برای تعیین تکلیف خودشان چنین برنامه‌هایی را تشکیل دادند و جریان ندای وحدت با محوریت دکتر مهدی روشنفکر به صورت فراجناحی چتر خود را باز کرده و مستقل عمل می‌کند.

بهمنی گفت: بر اساس همین ویژگی‌ها انتخاب رئیسی منطبق بر گفتمان سلامت و طهارت عملی ایشان است عملکرد رئیسی بیانگر توان بالای او در ایجاد تغییر و اصلاحات اساسی در کشور است.

وی ادامه داد: جریان ندای وحدت در همه مناطق این حوزه انتخابیه حمایت خود را از چنین شخصیتی اعلام می‌کند ندای وحدت بر مبنای فرمایش رهبری که حتی اگر انقلاب و نظام را هم قبول نداریم برای اعتلای ایران باید پای صندوق رای بیاییم با تأسی از این فرمان رهبری به همه توصیه می‌کند که پای صندوق رای حاضر شوند.

بهمنی گفت: درب ستاد رئیسی به روی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باز است

وی افزود: اصل مهم دیگر حضور حداکثری مردم بوده و هرگونه حرکتی که باعث ایجاد اخلال در صفوف مردم شود مذموم و محکوم خواهد بود.

رئیس دفتر نماینده بویراحمد خاطرنشان کرد: ندای وحدت همه جریان‌ها اعم از چپ و راست و سایرین را در ستاد ندای وحدت پذیرا خواهد بود تا رستاخیز لبیک به آیت الله رئیسی شکل گرفته و محوریت ستادها نیز با جوانان شایسته خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی