تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 9:43
کد خبر : 18860

تأکید بر رعایت اصل بی طرفی در فرآیند انتخابات۲۸خرداد

تأکید بر رعایت اصل بی طرفی در فرآیند انتخابات۲۸خرداد

آفتاب دنا: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه بر اصل بی‌طرفی در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، فتاح محمدی گفت: در راستای تعامل، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی انتخابات و انتقال تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری در

آفتاب دنا: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه بر اصل بی‌طرفی در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، فتاح محمدی گفت: در راستای تعامل، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی انتخابات و انتقال تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه خصوصا حق‌الناس بودن حق رای، جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات نظارت شورای نگهبان به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور رئیس کل دادگستری تشکیل شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نشست اعضا با بیان تجربیات خود از نقاط قوت و ضعف انتخاباتی گذشته بر تعامل هر چه بیشتر در جهت تسهیل انجام فرآیند انتخابات مبتنی بر اصل قانون‌مداری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کردند.

وی بیان کرد: در نشست امروز مقرر شد فرمانداران با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت، آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات و نیازمندی‌های محل استقرار شعب را بررسی و در جهت رفع نواقص احتمالی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در این جلسه بر آموزش مستمر عوامل انتخابات نسبت به حوزه ماموریت خود تاکید شد.

محمدی عنوان کرد: با مبنا قرار دادن فرآیند انتخابات، ستاد انتخابات در تلاش بوده که نسبت به هر مقطع و زمانی هم آموزش لازم را ارائه دهد هم نیازمندی و تجهیزات مورد نیاز را تامین و نواقص را مرتفع کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازمندی‌های ما تامین وسائل نقلیه مورد نیاز است که مقدمات آن در دست اجرا است، همچنین نیروی انسانی آموزش دیده مخصوصا در حوزه فناوری بسیار مورد نیاز است که رئیس کمیته فناوری در این خصوص فعال هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی