تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 21:01
کد خبر : 18852

اختصاص ۱۳میلیارد ریال جهت تجهیز رشته های آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان

اختصاص ۱۳میلیارد ریال جهت تجهیز رشته های آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۳ میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف این دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، روح الله دانش پایه در گفتگو با

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۳ میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف این دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، روح الله دانش پایه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح فعالیتهای این دانشگاه در دوران مدیریتی خویش گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای دو مرکز آموزشی پسران و دختران است که ۲هزار دانشجو در ۱۳ رشته کاردانی پیوسته و  ۱۲رشته کارشناسی ناپیوسته در این مراکز آموزشی در حال تحصیل هستند.
وی به اهمیت رشته های فنی وحرفه ای در اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری اشاره کرد وگفت: دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای با کسب مهارتهای فنی وحرفه ای به راحتی جذب بازار کار می شوند ومی توانند به خوبی در توسعه وپیشرفت به خوبی نقش خود را ایفا نمایند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ،توجه به نیروی انسانی و تجهیزات کارگاهی را از اولویتهای کاری خویش از بدو ورود به دانشگاه بیان کرد وگفت: در این مدت ساماندهی و بازتعریف نیروی انسانی دانشگاه بر اساس چارت جدید در واحدهای مربوطه و تعدیل نیروی انسانی بین دو مرکز دختران و پسران یاسوج جهت بهره وری و خدمت رسانی بهتر به دانشجویان انجام گرفت.
وی از ویرایش و آماده سازی سایت دانشگاه استانی در بستری پویا و مناسب جهت انعکاس فعالیت های علمی و اموزشی و اطلاع رسانی دانشگاه خبر داد وگفت: نظارت پایش و پشتیبانی شبانه روزی سامانه آموزش مجازی دانشگاه (سمیاد )در دو بخش آنلاین و آفلاین و نظارت دقیق بر فعالیت های آموزشی در دو مرکز دختران و پسران یاسوج نیز جهت ارتقاء آموزش مجازی دانشجویان در شرایط کرونایی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در چند ماهه اخیر است.
دانش پایه گفت: توجه به اساتید دانشگاه و ارتباط مستمر با آنان و فراهم نموندن زیرساخت های لازم برای اعضای هیئت علمی نیز مورد توجه قرار گرفت.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد وضع موجود بالاخص خیابان دسترسی به دانشگاه را نامناسب عنوان کرد وگفت: در این مدت جلسات متعددی با مدیران محترم استانی جهت حل مشکلات دانشگاه انجام گرفت که امیدواریم جهت رفع آنان همکاری لازم را داشته باشند.
وی گفت: جهت حل مشکل سند مشاع آموزشکده و پیگیری ماده ۲۳ برنامه پنجم توسعه و رفع تصرف از یک باب ساختمان چهار واحدی که در تصرف سازمان دیگری بوده است جلسه ای با مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان داشتیم که خوشبختانه با طی شدن فرآیند قانونی سند آن نیز صادر شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی و جلسه با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان جهت حل مشکلات مربوط به روشنایی معابر در دو مرکز دختران و پسران خبر داد وگفت: در جلسه ای که با مدیر عامل محترم مخابرات استان داشتیم جهت اجرای فیبر نوری در دو دانشکده نیز پیگیریهای لازم انجام گرفت.
وی از پیگیری و دریافت اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال جهت خرید، بازسازی و نوسازی و بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی رشته های مختلف دانشگاه در دو مرکز دختران و پسران و ثبت تجهیزات مذکور در شبکه آزمایشگاهی متمرکز کشور)شاعا خبر داد وگفت: پیگیری جدی در سازمان مرکزی دانشگاه جهت خرید لایسنس مربوط به اتوماسیون اداری دانشگاه و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: جذب اعتبار لازم جهت تعمیرات کامل سلف سرویس دانشگاه فنی پسران و اجرای کامل سامانه ستاد جهت برگزاری مناقصات و مزایده‌ها نیز در این مدت مورد توجه قرار گرفت.
دانش پایه افزود: با توجه به کمبود وسیله نقلیه پیگیری لازم از سازمان مرکزی دانشگاه جهت اختصاص یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ انجام گرفت که در اسفند ماه ۹۹ به دانشگاه فنی استان تحویل گردید.
دانش پایه از پیگیری و جذب اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان از ظرفیت خیرین،صندوق رفاه دانشجویان و سازمان مرکزی جهت طرح ارتقا و مرمت خوابگاه دانشجویی دختران نیز خبر داد.
وی گفت: اجرای کامل سیستم دوربین مدار بسته جهت امنیت بیشتر در دو مرکز پسران و دختران یاسوج نیز از دیگر اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر بود.
دانش پایه دیدار وتعامل با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه فهیم شهر یاسوج ودیگر مسئولان استانی و شهرستانی را جهت معرفی توانمندی های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یاداور شد وگفت: تلاش می کنیم از همه ظرفیتها و پتانسیلها جهت رشد وارتقاء کیفی فعالیتهای دانشگاه استفاده نماییم.
گفتنی است : دکتر روح الله دانش پایه از چهارم آذرماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به ‌عنوان سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای کهکیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می نمود که اخیرا حکم ریاست آن توسط دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور صادر شد.
دانش پایه، رئیس دانشگاه پیام نور واحد یاسوج و سی سخت و معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور یاسوج را در کارنامه خویش دارد.
وی دارای مدرک دکترای ریاضی گرایش ابرساختارهای جبری و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با مرتبه علمی استادیاری می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی