تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 9:34
کد خبر : 18833

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله در دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور است

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله در دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور است

آفتاب دنا: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نگاه ویژه هیئت دولت در تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی به مردم زلزله زده دنا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منطقه زلزله زده دنا اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علیرضا تابش در ادامه سلسله بازدید های خود از روند

آفتاب دنا: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نگاه ویژه هیئت دولت در تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی به مردم زلزله زده دنا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منطقه زلزله زده دنا اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،علیرضا تابش در ادامه سلسله بازدید های خود از روند ساخت و سازها در سی سخت امروز و در روز سه شنبه به همراه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی از برخی محله های شهر سی سخت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ها و در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید ها را بررسی روند پیشرفت بازسازی سی سخت و سایر روستاها و شهرهای شهرستان دنا عنوان کرد و افزود: کار طبق برنامه پیش بینی شده پیش رفته و علی رغم شیوع بیماری کرونا، تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی به خوبی انجام شده است.

تابش با تاکید بر اینکه عملیات آواربرداری تمامی واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است، بیان کرد: برخی از مشکلات باقی مانده که حل می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، گفت: از تعداد ۱۶۹۹ واحد احداثی اکثرا پروانه های ساخت واحدها صادر شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات پی کنی و اجرای فونداسیون ها، خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی ساخت اسکلت فلزی ساختمان ها در مناطق زلزله زده نیز آغاز شده و پیشرفت کار مطلوب است.

تابش گفت: امید است ظرف یک ماه آینده سرعت کار ارتقا بیشتری یابد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع، عنوان کرد: طی دو جلسه هیئت دولت بحث سی سخت سرعت بیشتری گرفت و در مجموع این ۲ مصوبه ۵۰۰ میلیارد تومان تامین کرده و در اختیار مردم گذاشتیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنا به پیشرفت کار سیمان، میلگرد و اسکلت فلزی تامین و در اختیار مردم گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه اکیپ های اجرایی پای کار هستند، گفت: امروز و فردا روند کار و مشکلات طی جلسات در استان مطرح و بررسی خواهند شد.

تابش تصریح کرد: روند کار بازسازی براساس بازسازی مناطق زلزله زده که در سایر نقاط کشور انجام شده پیشرفت مطلوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات و وام بلاعوض نسبت به سایر مناطق زلزله زده در کشور در گذشته معادل ۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

تابش با بیان اینکه زیربناها بیش تر از حدی که پیش بینی شده بود توسط مردم در نظر گرفته شده است، گفت: امید است با این اعتبارات بتوانیم کار را به سرانجام برسانیم.

وی در خصوص وضعیت افراد مستاجر نیز، عنوان کرد: تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و وام به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در صورت ارزیابی خسارت به وسایل و لوازم خانگی این افراد تعلق می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی