تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 21:26
کد خبر : 18817

رشد ۵۳ درصدی تسهیلات به حوزه صنعت ومعدن در سال گذشته/برگزاری منظم جلسات کارگروه رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال

رشد ۵۳ درصدی  تسهیلات به حوزه صنعت ومعدن در سال گذشته/برگزاری منظم جلسات کارگروه رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال

آفتاب دنا: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد ، از اجرای ۸۷ درصد مصوبات جلسات رفع موانع تولید در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در سال گدشته در راستای تحقق شعار سال ۳۴ جلسه با ۲۸۱ مصوبه برگزار شد که منجر به راه اندازی و فعال شدن ۳۰ واحد تولیدی واشتغال

آفتاب دنا: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد ، از اجرای ۸۷ درصد مصوبات جلسات رفع موانع تولید در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در سال گدشته در راستای تحقق شعار سال ۳۴ جلسه با ۲۸۱ مصوبه برگزار شد که منجر به راه اندازی و فعال شدن ۳۰ واحد تولیدی واشتغال ۵۱۸ نفر در استان شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۴ درصد رشد داشته است.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سالار حسین پور گفت: در سال ۱۳۹۹ صادرات استان بالغ بر ۸ میلیون ۱۲۴ هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ که ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بوده رشد قابل توجهی داشته است.

وی عمده ترین محصولات صادراتی استان را محصولات آرایشی و بهداشتی، عصاره گیاهان دارویی، پودر و عصاره شیرین بیان کلینکر سیمان عنوان کرد و گفت: این محصولات به بازارهای هدف صادراتی از قبیل آلمان، عراق ، افغانستان، امارات ، ترکمنستان و سویس بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد از صدور ۱۸ پروانه اکتشاف معدنی در سال ۹۹ با رشد ۸۰ درصدی نسبت به‌ مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد وگفت: ۴۲ مورد پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۳۷ نفر در سال ۹۹ صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۵۷درصدی را نشان می‌دهد.

حسین پور افزود: در سال گذشته ۶۴ فقره تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به حوزه صنعت و معدن به مبلغ ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده که نسبت به سال ۹۸ رشد ۵۳ درصدی داشته است.

وی از صدور ۱۹۴ جواز تاسیس سرمایه گذاری با ارزش ریالی ۱۲ هزار ۱۵۲ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۲۲۹۶ نفر در سطح استان در سال گذشته خبر داد وگفت: این حجم سرمایه گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: در راستای تحقق شعار سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با احصا مشکلات و برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید در کارگاه‌های تلاش می کنیم کارگاه‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید برگردد و نقش خویش را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اشتغال و تولید پایدار در سطح استان به خوبی ایفا نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی