تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 4:17
کد خبر : 18797

حکم انتصاب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

حکم انتصاب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

آفتاب دنا: آفتاب دنا:  طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، روح الله دانش پایه به سمت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این حکم ابراهیم صالحی عمران،  روح الله دانش پایه را بیش از این به

آفتاب دنا: آفتاب دنا:  طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، روح الله دانش پایه به سمت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این حکم ابراهیم صالحی عمران،  روح الله دانش پایه را بیش از این به عنوان سرپرست فعالیت داشت به عنوان رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهکیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

دکتر روح الله دانش پایه از چهارم آذرماه سال ۱۳۹۹  تاکنون به ‌عنوان سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای کهکیلویه و بویراحمد  انجام وظیفه کرده که رئیس دانشگاه پیام نور واحد یاسوج و سی سخت و معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور یاسوج را در کارنامه خویش دارد.

وی دارای مدرک دکترای ریاضی گرایش ابرساختارهای جبری و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با مرتبه علمی استادیاری می باشد که جایگزین رحیم امین زاده رئیس اسبق دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد شده بود.

پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا این انتصاب شایسته را به دکتر روح الله دانش پایه تبریک وتهنیت عرض نموده و برای ایشان در راستای خدمت گذاری و شکوفایی دانشگاه فنی وحرفه ای استان ارزوی توفیق روز افزون مسئلت می نماید.

درحکم ابراهیم صالحی عمران خطاب به روح الله دانش پایه آمده است:

جناب آقای دکتر روح الله دانش پایه

سرپرست محترم استانی دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و احترام

《نظر به تعهد و تجارب ارزنده ی جنابعالی در آموزش عالی و در اجرای مصوبه هفتم پنجمین نشست از دوره دوم هیات امنا مورخ ۹۵/۱۲/۲ به موجب این ابلاغ به سمت 《رئیس استانی دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران یاسوج》 منصوب می شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

۱.طراحی و تدوین سیاست ها و فرآیندها در راستای ارتقاء دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان.

۲.انجام امور برنامه ریزی، اجرایی و نظارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان.

۳.برنامه ریزی برای بهینه سازی فعالیت های آموزشی و پژوهشی با هدف ارتقاء کیفیت و افزایش سهم آموزش های عالی مهارتی.

۴.استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی، صنایع، خیرین و حامیان در جهت تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها.

امید است با استعانت از خداوند متعال، ضمن اهتمام در جهت توسعه و شکوفایی اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای دستورات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید و توجه به امر صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء سطح بهره وری منابع، از طریق جلب مشارکت و فعال سازی تمام همکاران، در انجام امور محوله موفق باشید.

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی