تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 23:21
کد خبر : 18786

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به داوطلبان و امدادگران هلال احمر در اقصی نقاط کشور تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام دکتر ابراهیم مهرجو به شرح زیر است:جهان امروز، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند


آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به داوطلبان و امدادگران هلال احمر در اقصی نقاط کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام دکتر ابراهیم مهرجو به شرح زیر است:
جهان امروز، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نوع دوستی و مهربانی است و این همان چکیده رسالت جمعیت هلال احمر است.
رشادت، شجاعت و ایثار، شاخصه انسان‌هایی است که زندگی‌شان با بشردوستی گره خورده است؛ انسان‌هایی که در مسیر خدمت‌رسانی به خلق، روز را از شب نمی‌شناسند؛ در حوادث و آلامِ مردم، با زحمات شبانه‌روزی، بدون وقفه و دور از خانواده، مرهم دردهای بی‌شمار آسیب‌دیدگان می‌شوند و مهربانی و شادی را با دل‌های بزرگ خود به قلب‌ها و دست‌های ناتوان هدیه می‌کنند.
داوطلبان و امدادگران هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد ، با تکیه بر انسان دوستی و تعهد مثال زدنی خویش، در بحرانها و حوادث مختلف بالاخص در ایام دشوار مبارزه با ویروس نوپدید و نوظهور کرونا، در کنار کادر بهداشت و درمان و سایر جهادگران، جوانه های امید را در دل مردم زنده نگه داشتند.
در سال جاری نیز مردم نوعدوست استان کهگیلویه وبویراحمد، در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، با اهدای کمک های مومنانه و بشردوستانه به آسیب دیدگانِ ویروس کرونا، برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را ورق زدند.
هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، بهانه‌ای است که به این مناسبت از زحمات، خدمات و همکاری‌های صادقانه پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در اقصی نقاط کشور بالاخص استان کهگیلویه وبویراحمد صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
اینجانب ضمن عرض خداقوت به مدیرعامل ، کارکنان ،امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو این خانواده بزرگ در استان کهگیلویه وبویراحمد ، فرارسیدن هفته هلال احمر را به همه امداد گرانی که با ایثار بی‌بدیل خود، راهگشای خدمت بی‌منت به خلق هستند، تبریک و تهنیت گفته و برای همگان در این مسیر خدمتگذاری توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

ابراهیم مهرجو
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی