تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 16:56
کد خبر : 18781

تقدیر ویژه معاون وزیر بهداشت از مدیریت ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر ویژه معاون وزیر بهداشت از مدیریت ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عملکرد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر

آفتاب دنا : معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عملکرد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا جزو استان های موفق بوده است.

وی تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا، کادر بهداشت و درمان استان و اتحاد و همدلی مدیران وستاد استانی را از مهمترین عوامل این موفقیت عنوان کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت جدیت استاندار در کنترل بازار، نظارت دقیق و تاکید بر رعایت پروتکل ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سطح شهرها را از دیگر عوامل و اقدامات مهم در این استان برشمرد و افزود: برخورد قاطع و جدی با تجمعات و مراسمات عروسی و عزا با توجه به مراودات و ارتباطات وسیع که در این استان وجود دارد از دیگر اقدامات مدیریتی در این استان برای کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی