تاریخ انتشار : یکشنبه 2 می 2021 - 17:19
کد خبر : 18686

پیگیری های مجدانه مسائل آموزشی و ارتباط و تعامل سازنده رمز موفقیت مدیر نمونه استانی هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

پیگیری های مجدانه مسائل آموزشی و ارتباط و تعامل سازنده رمز موفقیت مدیر نمونه استانی هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا: در مراسم تجلیل از ۲۱ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد،از مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان مدیر نمونه تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور مسئولان استانی برگزار شد.مدیر تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: در مراسم تجلیل از ۲۱ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد،از مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان مدیر نمونه تجلیل شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
مدیر تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اقدامات و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی قابل قبول طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از مدیران نمونه انتخاب شد.
کاووس کشاورز رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی در این آئین گفت: این هنرستان در سایه مدیریت دلسوزانه، توانمند و علمی توانسته فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خوبی در جهت توانمند‌سازی دانش آموزان از بدو تاسیس تا‌کنون داشته  باشد.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری با پیگیری‌های مجدانه  زیرساخت‌های دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات مهیا شده است که نویدبخش آینده روشنی برای  آموزش‌های مهارتی و تخصصی دانش آموزان است
این مسئول عنوان کرد: مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی در سال تحصیلی  ۹۸به عنوان مدیر نمونه شهرستانی و سال تحصیلی ۹۹ به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شد که مایه مباهات و افتخار مجموعه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد است.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیرهای مجدانه مسائل اداری و آموزشی، توجه ویژه به مسائل آموزشی وتربیتی وتعامل با مسئولان شهرستانی و استانی را از نقاط قوت مدیریتی مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک حسینی عنوان کرد وگفت: در کنارسجایای زیبای اخلاقی و فضیلت‌های انسانی و مدیریتی ، برگزاری منظم جلسات شورای مدرسه ،شورای معلمان و استفاده از خرد جمعی در اداره مدرسه از دیگر ویژگی‌های این مدیر نمونه است.
در ادامه سید ولی موسوی مدیر نمونه استانی کهگیلویه وبویراحمد از آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به عنوان مدیر نمونه شهرستانی و سال تحصیلی جاری نیز به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شدم، گفت: سعی کردم همیشه با آمادگی و مطالعه در محل کار حاضر شوم و در مجموعه خود روابط انسانی و همدلی را حاکم کنم.
وی با تبریک هفته معلم به طلایه‌داران عرصه علم و آگاهی گفت: رمز موفقیت در شغل معلمی و مدیریت مدرسه تعامل و ارتباط سازنده وموثر با عوامل دخیل در عرصه تعلیم و تربیت است.
 وی با بیان اینکه هم اکنون  علاوه بر مدیر هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی در مراکز آموزش عالی در حال تدریس هستم خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستم که فرصت معلم بودن و خدمتگزاری به دانش آموزان را در اختیار دارم و سعی می‌گنم همیشه تاثیر گذار باشم و بتوانم در مدرسه تحول و تغییر ایجاد کرده و بستری را برای تعالی و پیشرفت دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه ایجاد کنم .
مدیر نمونه استانی کهگیلویه وبویراحمد از آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه رمز موفقیت یک  مدیر و معلم در ارتباط موثر با دانش آموزان است خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات  که جوهره وجودی انسان‌ها دانایی و آگاهی است ، ابتکار، خلاقیت و نوآوری و ارتباط مناسب با دانش‌آموزان و استفاده از شیوه‌های نوین تدریس در موفقیت یک معلم و مدیر اثرگذار است.
موسوی با بیان اینکه آموزش در فضای مجازی در شرایط کرونایی تنها راه و چاره برای دور نماندن دانش آموزان از آموزش بود گفت: امروزه ذهن و فکر دانش آموزان با ابزارهای مدرن  در شبکه‌های اجتماعی گره خورده و این آسیب بحران زا مانع ظهور و بروز استعدادهای خلاقه ذاتی برخی از دانش آموزان شده است.
مدیر نمونه استانی کهگیلویه وبویراحمد از آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه هیچ نوع آموزشی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری و معلم شود گفت: در آموزش حضوری یک ارتباط علمی، عاطفی و احساسی بین دانش آموز و معلم اتفاق می‌افتد که منجر به یادگیری اثربخش می‌شود.


موسوی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه است گفت:  سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش علاوه بر اینکه جنبه فرهنگی و اقتصادی را در بر می‌گیرد یک سرمایه گذاری برای آیندگان  نیز محسوب می‌شود .
وی افزود: در شرایط کنونی برای سربلندی ایران عزیز باید آموزش و پرورش اولویت اول تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان کشور قرار بگیرد تا از مسیر توسعه انسانی توسعه در ابعاد مختلف شکل بگیرد.
  مدیر نمونه استانی کهگیلویه وبویراحمد از آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد  به خاطرات معلمی اشاره کرد و گفت: بدون شک هیچ گنجینه ای گرانبها تر از خاطرات معلمی نیست و خواندن حدیث زندگی معلمی، انسان را به فطرت خداگونه پیوند میز‌ند و به بهشت مدرسه می‌رساند.
موسوی راه برون رفت از مشکلات را توجه به آموزش در مدرسه دانست و گفت: مدرسه مهمترین کانون تحول در جامعه است چرا که توجه به مدرسه توجه به انسان است وبی توجهی به مدرسه بی‌مهری به انسان است.
گفتنی است؛ در این آئین از سید ولی موسوی، حسین دولت دوست،  اسماعیل بهمنیار، رودابه پاکباز، خداد ظهرابی، یاسر علمداری، اسماعیل دامیار، سید محمد فرج زاده و هادی امینی‌مهره به نمایندگی از ۲۱ معلم نمونه استانی تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی