تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 19:54
کد خبر : 18678

کارگران بازوی رونق تولید و در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند/ رونق بخشی به تولید در گرو استفاده از نیروی کار شاداب ، سالم و با نشاط است

کارگران بازوی رونق تولید و در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند/ رونق بخشی به تولید در گرو استفاده از نیروی کار شاداب ، سالم و با نشاط است

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت: کارگران به عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی

آفتاب دنا : مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت: کارگران به عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد پروانه نیک مرام در پنجمین روز از هفته کارگر در تجلیل از تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور هستند و نقش اصلی را در عرصه رونق تولید بر عهده دارند و در عرصه های مختلف پیشگام بوده‌اند.

وی هفته کارگر را فرصت مغتنمی برای توجه به این قشر تاثیر گذار در جامعه دانست وگفت: در هفته کارگر پرداختن به موانع و مشکلات کارگران و تلاش برای حل مسائل کارگری در سطوح مختلف بسیار مهم و تاثیرگذار است. و تشکل های کارگری بایدبرای تامین رفاه و امکانات مالی و معیشتی کارگران از ظرفیت های ممکن استفاده نمایند.

در این مراسم پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک هفته کارگر گفت: این هفته فرصتی  برای تجلیل از کارگران و تبیین جایگاه والای کار در دین اسلام است.

وی گفت:در هفته کارگر پرداختن به موانع و مشکلات کارگران و تلاش برای حل مسائل کارگری در سطوح مختلف بسیار مهم و تاثیرگذار است. و تشکل های کارگری بایدبرای  تامین رفاه و امکانات مالی و معیشتی  کارگران از ظرفیت های ممکن استفاده نمایند.

نیک مرام ادامه داد:با توجه به  نقش برجسته کارگران در رونق تولید و چرخه عظیم اقتصادی کشور ضروری است نیازمندی های کارگران به شایستگی مطرح و برای رفع مشکلات کارگران در سطوح مختلف تلاش گردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت:توجه ویژه پیامبر گرامی اسلام به مقوله کار و ارزش کارگری نشان دهنده قداست کار و کارگر درجامعه هست لذا ضروریست به روش های مختلف ارزش و اهمیت کار و کارگران تبیین و تشریح شود.

وی افزود: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی مرز و بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقش تاثیرگذار قشر کارگر در رونق واحدهای تولیدی موجب رشد و شکوفایی اقتصادی است. وجود تشکل‌های کارگری در پیش برد اهداف اقتصادی کشور بسیار ارزشمند است.

در این نشست همچنین مسئولان انجمن ها و تشکل های کارگری مشکلات و پیشنهاد های خود را ارائه کردند.

در پایان از نمایندگان تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

تجلیل از خدمات مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از خدمات مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور تشکل ها و انجمن های صنفی کارگران در ساختمان جلسات سپاه فتح استان از خدمات و فعالیت های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شد.

در این مراسم جانشین سپاه فتح استان با قدر دانی از تلاش های پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با مدیریت اثرگذار پروانه نیک مرام خدمات ارزشمندی به جامعه کارگری استان در بخش های مختلف ارایه نموده و با مجموعه های سپاه فتح و بسیج کارگری تعامل و تعاطف سازنده ای داشته است.

سرهنگ مثنوی افزود:از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای اسکان کارگران ساختمانی در سطح شهر یاسوج استفاده خواهیم کرد و تلاش می کنیم جایگاه مناسبی برای این قشر از جامعه با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهرداری یاسوج فراهم نماییم.

نقش ممتاز کارگران در شکوفایی اقتصادی

 پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام بزرگوار ما “حیات یک ملت را مرهون کار و کارگر” و “حق تعالی را مبدا کار و کارگری” دانست و ما امروز شاهد هستیم حیات اجتماعی و اقتصادی کشور ناشی از خلاقیت ، تعهد و استعدادهای درخشان جامعه کار و تولید است و نقش ممتاز کارگران در تثبیت نظام ، دفاع مقدس ، دفع تهدید و رفع فتنه ، شکوفایی اقتصادی و سایر عرصه ها انکار ناپذیر و فراموش ناشدنی است .

وی افزود: بی تردید رونق بخشی به تولید ، سرمایه گذاری و کارآفرینی ، توجه به تولیدات داخلی ، حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ، گسترش صادرات غیرنفتی در گرو استفاده از نیروی کار شاداب ، سالم و با نشاط است

در این مراسم از رحمات و تلاش های مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در قالب لوح سپاس قدردانی شد.

بازدیدمدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداز کارخانه های یاسوج

بازدیدمدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداز کارخانه های یاسوج

به مناسبت هفته کارگر از کارخانه های تولیدی کوبو دنا و سپاهان موکت بازدید و ازنزدیک در جریان مشکلات و مسائل کارگران قرار گرفت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی،رشد اقتصادی و تعالی همه جانبه هستند که ایثارگرانه و بی ادعا چرخ های توسعه را به حرکت در می آورند.

پروانه نیک مرام ضمن عذر خواهی از کارگران به دلیل عدم برگزاری جشن روز کارگر بواسطه وجود بیماری منحوس کرونا ابراز داشت:کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی،رشد اقتصادی  و تعالی همه جانبه هستند که ایثارگرانه و بی ادعا چرخ های توسعه را به حرکت در می آورند.

وی گفت:بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت های ایران مرهون زحمات شبانه روزی و کار بی وقفه کارگران نوآورو خلاق این مرز بوم است که شعار”ما می توانیم” رادر عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیه کشور و مردم مشاهده شد.

در پایان از کارگران هر دو کارخانه با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی