تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آوریل 2021 - 22:44
کد خبر : 18659

پیام تبریک مدیرکل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته کارگر

پیام تبریک مدیرکل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته کارگر

آفتاب دنا: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام تبریک پروانه نیک مرام به شرح زیر است: کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید ، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همە جانبە هستند کە ایثارگرانه و

آفتاب دنا: مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام تبریک پروانه نیک مرام به شرح زیر است:

کارگران بازوان توانمند کشور در راستای تولید ، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همە جانبە هستند کە ایثارگرانه و بی ادعا چرخ های توسعه را به حرکت در می آورند.
بی گمان بخش اعظمی ازپیشرفت های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانە روزی و کار بی وقفە کارگران نوآور و خلاق این مرزو بوم است کە شعار”ما می توانیم”را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیە کشور و مردم مشاهدە شد.
۵الی ۱۱ اردیبهشت ماه هفتە کار وکارگر فرصتی برای تجلیل از بزرگمردان و‌شیر زنان شریفی کە همچنان و علیرغم دشواری های فراوان با کسب روزی حلال بر عظمت و شکوە این سرزمین می افزایند.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده، جایگاه و نقش کارگران این بازوان توانمند تولید و توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که کارگران عزیز در همه دوران و زمان همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی ایستاده اند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.
اینجانب در بهار دل ها، ماه رحمت و مغفرت، ماه مبارک رمضان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر و با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارگران، ضمن تبریک و تهنیت هفته کار و کارگر محضر تمامی کارگران عزیز و غیور ایران اسلامی به خصوص کارگران استان کهگیلویه و بویراحمد سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون آن ها را در تمامی مراحل زندگی از خداوند سبحان خواستارم.

پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی