تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آوریل 2021 - 18:57
کد خبر : 18604

جان باختن ۸بیمار کرونایی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته/افزایش نگران کننده مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه

جان باختن ۸بیمار کرونایی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته/افزایش نگران کننده مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز

آفتاب دنا : رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۵۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴۷۰۰ نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۶ نمونه pcr انجام شده که ۵۴ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(۶١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(۵٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از ۴۷۱ نمونه تست سریع انجام شده ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

وی اظهار داشت: روند افرایشی موارد مبتلا در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت  ستورالعمل های بهداشتی را بنمایند.


وی افزود: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی