تاریخ انتشار : شنبه 17 آوریل 2021 - 1:22
کد خبر : 18568

ساخت فیلم مستند سینمایی «فتاح» توسط مستندساز هم استانی

ساخت فیلم مستند سینمایی «فتاح» توسط مستندساز هم استانی

آفتاب دنا: سید محمدجواد سعیدی تهیه کننده سینما و مستندساز از ساخت فیلم مستند سینمایی «فتاح» خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، تهبه کننده جوان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در طی سه سال گذشته پژوهش خوبی از ابعاد زندگی استاد شفیعی سوق انجام گرفت و با گستردگی موضوعات مختلف زندگی ایشان در تابستان پیش رو

آفتاب دنا: سید محمدجواد سعیدی تهیه کننده سینما و مستندساز از ساخت فیلم مستند سینمایی «فتاح» خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، تهبه کننده جوان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در طی سه سال گذشته پژوهش خوبی از ابعاد زندگی استاد شفیعی سوق انجام گرفت و با گستردگی موضوعات مختلف زندگی ایشان در تابستان پیش رو پس‌ از پایان پیش تولید،با هزینه شخصی این فیلم مستند کلید خواهد خورد.

هفته گذشته میرفتاح شفیعی، مشاور فرهنگی، محمدبهمن بیگی بنیانگذار آموزش و پرورش عشایر ایران به ‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در شهر سوق مرکز شهرستان کهگیلویه درگذشت.

شفیعی از اساتید خوشنام و نام آشنای ادبیات فارسی در استان کهگیلویه و بویراحمد بشمار می رود که دانش آموزان فراوانی را تربیت کرده است.

تسلط بر واژگان، صدای دلنشین، قدرت توصیف و ارادت به شعر اورا معلمی دوست داشتنی و محبوب ساخت که آرزوی موفقیت شاگردان “فتاح” را فاتح قلوب دبیرستانی ها کرده بود.
او که اولین دانش آموزان خود را با نقل و شیرینی در روستای قادرآباد مهاباد به مدرسه آورده بود سال‌های سال سخنش شیرین ترینی شیرنی و نُقل محافل علمی و آموزشی بود.
فداکاری‌های شفیعی سوق هرگز رسانه‌ای نشد و او برای خدمت به کشورش همه تلاش خود را به کار برد. سختی های رفت و آمد به ارتفاعات را تحمل کرد تا شاگردانش یک روز هم از درس خواندن غافل نشوند.
وی متولد سال ۱۳۳۰ بوده و لحظه‌ای از عمر خود را جز صرف و تعلیم دانش جایی هزینه نکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی