تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آوریل 2021 - 1:16
کد خبر : 18437

نظارت مستمر معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و سازهای منازل زلزله زده سی سخت / تاکید حاجی زاده بر تسریع در روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی (+تصاویر)

نظارت مستمر معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و سازهای منازل زلزله زده سی سخت / تاکید حاجی زاده بر تسریع در روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی (+تصاویر)

آفتاب دنا: کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله سی سخت بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و ستاد بازسازی بنیاد مسکن، ساختمانهای در حال احداث شهر سی سخت و عملیات آواربرداری ساختمانهای

آفتاب دنا: کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله سی سخت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و ستاد بازسازی بنیاد مسکن، ساختمانهای در حال احداث شهر سی سخت و عملیات آواربرداری ساختمانهای آسیب دیده روستای کریک بازدید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن و شهامت مدیرکل امورشهری وشوراهای استانداری، مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهردار سی سخت حاجی زاده را در این بازدید همراهی میکردند.

معاون عمرانی استاندار ضمن خسته نباشید به عوامل ساخت و ساز و مردم، گفت:کیفیت و نظارت دقیق بر ساخت و ساز ها اولویت و در دستور کار است.

وی بر تسریع در روند آواربرداری و ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی،استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته از اولویت های مهم و اساسی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی