تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 آوریل 2021 - 22:23
کد خبر : 18430

واقعیت‌های راه ارتباطی برد پهن جلیل چیست؟ / وقتی بستر رودخانه و اراضی ملی ملک شخصی تلقی می‌شود / معارضات اجتماعی برطرف شود، بردپهن صاحب پل ارتباطی می‌‍شود

واقعیت‌های راه ارتباطی برد پهن جلیل چیست؟ / وقتی بستر رودخانه و اراضی ملی ملک شخصی تلقی می‌شود / معارضات اجتماعی برطرف شود، بردپهن صاحب پل ارتباطی می‌‍شود

آفتاب دنا:‌ کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در صورتی که معارضات اجتماعی روستای برد پهن برطرف شود، پل ارتباطی این روستا تا شهریور ماه احداث می‌شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از کبنا ،روستای برد پهن جلیل بخش سپیدار در ۴۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه

آفتاب دنا:‌ کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در صورتی که معارضات اجتماعی روستای برد پهن برطرف شود، پل ارتباطی این روستا تا شهریور ماه احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از کبنا ،روستای برد پهن جلیل بخش سپیدار در ۴۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد، مردم این روستا‌ هنوز جاده ارتباطی برای اتصال به بخش سپیدار و مرکز استان ندارند.

آنها برای رسیدن به بخش سپیدار و تأمین مایحتاج خود، باید دل به رودخانه خروشانی بزنند که ارتباط‌شان را با دنیا و شهر قطع کرده‌ است. مردم از روی صخره‌‌ها (سنگ‌های بزرگ ) عبور می‌کنند تا به شهر برسند. شنیده شده، گاهی آب این رودخانه وحشی، مردم کهنسال و زنان را باخودش برده، در سفری که جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به روستای برد پهن جلیل بویراحمد داشتند، مشکلات مردم به اطلاع مسئولان رسید که روز یکشنبه ( ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ ) کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در مدت کوتاه حضورش در این استان، نشان داده، مرد کار است، با همراه نصیری‌راده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جاده برد پهن جلیل بازدید و ضمن گفت‌وگو با برخی از اهالی این روستا برای راه ارتباطی مردم تصمیم مناسب اتخاذ شد.
کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای توسعه باید گذشت کنیم، اظهار داشت: در صورتی که معارضات اجتماعی روستای برد پهن برطرف شود، پل ارتباطی این روستا تا شهریور ماه احداث می‌شود.
برخی از اهالی روستا، معارضات اجتماعی و اختلافات محلی را تنها دلیل عدم جاده ارتباطی برد پهن جلیل می‌دانند، این در حالی است که بستر رودخانه و اراضی منابع طبیعی در سایه سهل‌انگاری اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد و آب منطقه‌ای استان ملک شخصی قلمداد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی