تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 آوریل 2021 - 10:46
کد خبر : 18421

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری و مدیر کل بهزیستی استان از خانه سالمندان شهر یاسوج

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری و مدیر کل بهزیستی استان از خانه سالمندان شهر یاسوج

آفتاب دنا: این بازدید با هدف اهداء اقلام تهیه شده از طرف مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی ،

آفتاب دنا: این بازدید با هدف اهداء اقلام تهیه شده از طرف مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی ، سرکارخانم نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، رهام ولایتی رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد ، سیدعباس تقی زاده معاون توانبخشی و آقای رضایی مسئول حراست بهزیستی استان در خانه سالمندان حضور یافتند.

نادیا صداقت ضمن تبریک سال جدید و عرض خداقوت به کلیه کارکنان بهزیستی استان و پرسنل خانه سالمندان گفت: طی بازدید های قبلی از مراکز نیازمندی ها اولویت بندی و تهیه شد که امروز تعدادی از این اقلام به این مرکز اهدا شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه گفت: امیدورایم که بتوانیم جهت تکریم و ایجاد آسایش بیشتر برای این عزیزان گام برداریم و این اقلام که باتوجه به نیاز این مرکز تهیه شده است شامل تشک و پتو هستند.
دکتر مرادی ضمن تبریک سال جدید و ادای احترام به شهدای مدافع سلامت گفت: از خانم صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به جهت همراهی با بهزیستی استان و  در خصوص حضور و همکاری های انجام شده سپاسگزاریم.

دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص اجرای واکسیناسیون سالمندان در استان گفت: واکسیناسیون طی دو مرحله انجام شد که با انجام آزمایش های کامل قبل از تزریق،و با مشاوره از پزشکان و کارشناسان صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی