تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 آوریل 2021 - 7:57
کد خبر : 18418

سیر صعودی شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا در هفته های پیش رو

سیر صعودی شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا در هفته های پیش رو

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از

آفتاب دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۳۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۶ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 وی اظهار داشت: امروز نیز جواب ۶۷۰ نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ۱۶ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در لنده، کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی می باشد و همچنین از ۶۷۹ نمونه پی سی آر  ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و بویراحمد است.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۸۵۰۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی شک نتیجه سهل انگاری و کاهش  رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .


دکتر پرویز یزدان پناه خاطر نشان کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته های پیش رو پیش بینی می شود و از مردم خواهش میکنیم بیش از پیش به تذکرات و توصیه ها پایبند باشند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است کسانی که تست کرونای آنها مثبت شده است محل قرنطینه خود را ترک ننمایند، اگر نشانه و نشانه هایی مبنی بر تشدید بیماری دارند به مرکز بهداشتی درمانی تماس بگیرند، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ، سربسته و پرخطر  مانند بازارهای سربسته و بیمارستان هاو موسسات پزشکی، عدم مصرف غذا در رستوران ها، کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی و عدم خروج از خانه مگر در موارد ضروری مد نظر همه باشد تا انشاالله بتوانیم با هزینه کمتری از این خیز عبور نماییم 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی