تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آوریل 2021 - 16:38
کد خبر : 18397

فراخوان دعوت به همکاری توسط بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان دعوت به همکاری توسط بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ،منابع طبیعی و محیط زیست،سلامت و بهداشت و …..با هدف جذب و شناسایی نخبگان از بین علاقه مندان همکار افتخاری جذب می کند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا دولت آبادی رئیس بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع

آفتاب دنا: بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ،منابع طبیعی و محیط زیست،سلامت و بهداشت و …..با هدف جذب و شناسایی نخبگان از بین علاقه مندان همکار افتخاری جذب می کند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا دولت آبادی رئیس بنیاد فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت : همزمان با ماه مبارک شعبان و با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان استان در حوزه های مختلف بنیاد و نیز معرفی این سرمایه های ارزشمند به مجموعه های مختلف بر اساس نیاز سنجی های موجود در استان اشاره کرد و از علاقه مندان خواست جهت عضویت و همکاری در برنامه های بنیاد استان رزمه علمی، رزمه کاری و توانمندی های خود را جهت بررسی های اولیه و دعوت به مصاحبه ارسال نمایند.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند رزومه علمی، سوابق و توانمندی های خود را به دبیرخانه بنیاد فرهیختگان استان به آدرس یاسوج میدان امام حسین (ع)گلستان۱۵ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی