تاریخ انتشار : جمعه 19 مارس 2021 - 19:43
کد خبر : 18271

شبکه استانی دنا همراه نوروزی مخاطبانش می شود

شبکه استانی دنا همراه نوروزی مخاطبانش می شود

آفتاب دنا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه در دو هزار و ۴۲۷ دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با

آفتاب دنا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه در دو هزار و ۴۲۷ دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با رویکرد شادی‌آفرینی را از ویژگی های ویژه برنامه های نوروز ۱۴۰۰ شبکه استانی دنا عنوان کرد و افزود: یکی از این برنامه ها مستند مسابقه چرنگ است که در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای با خلق لحظه های پرهیجان و با نشاط برای مخاطبان، آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را تبیین می کند.

این مدیر رسانه ای از پخش زنده برنامه جنگ شبانه “باوینه” در ۱۴ قسمت ۷۰ دقیقه ای خبر داد و یادآور شد: در این جنگ شبانه، برنامه های نمایشی طنز، آوازخوانی و قطعه های موسیقی محلی با هنرمندی هنرمندان استان اجرا می شود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد انیمیشن “طاها و اعجاز نامه” از تولیدات این مرکز هم در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه ای و ویژه برنامه “شادی خانه” در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای هم تدارک نوروزی نوروزی شبکه استانی دنا برای مخاطبان کودک و نوجوان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پخش ۱۲۰۰ دقیقه سریال طنز ایرانی و خارجی و ۷۶۰ دقیقه فیلم کمدی در نوروز ۱۴۰۰ از آنتن سیمای استانی دنا پخش می شود.

رئوف یادآور شد: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی علاوه بر یک بخش خبر سیما، برنامه صبحگاهی “بهارانه” هم با حضور کارشناسان و مدیران نهادهای خدمات رسان نوروزی پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اجتناب از سفرهای غیر ضروری در شرایط شیوع ویروس کرونا از هم استانی ها خواست از فعالیت های الگویی خود همچون کتابخوانی، ورزش و سرگرمی های خانگی فیلم کوتاهی تهیه و برای شبکه استانی دنا ارسال کنند تا این فیلم های کوتاه هم از سیمای استانی پخش شود.

مدیرکل شبکه استانی دنا همچنین به ویژه برنامه های نوروزی رادیو دنا اشاره کرد و گفت: رادیو استانی هم در این ایام ۴ هزار و ۵۹۵ دقیقه برنامه شاد و مفرح تدارک دیده است.

رئوف افزود: علاوه بر ویژه برنامه لحظه تحویل سال، ۵ نمایش طنز رادیو با عنوان “خانه دوست داشتنی” از آنتن این رسانه پخش می شود.

وی اضافه کرد: پخش روزانه موسیقی و آواهای محلی، ویژه برنامه ” نوبهار” و مسابقه ایرانشناسی از دیگر برنامه های نوروزی رادیو دنا است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: رادیو دنا در این ایام چند مسابقه و پویش از جمله کمک های مومنانه، خاطره گویی مهربانی، سالم بمانیم و ایران پاکیزه را هم راه اندازی کرده است که با همکاری مخاطبان تولید و پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز هم ۱۰ موشن گرافی طنز، ۸ موشن گرافی و ده ها پوستر مناسبتی را در این ایام منتشر می کند.

برپایی جشن نیمه شعبان، تبیین شعار سال، گرامیداشت روز دوازدهم فروردین، پیگیری مطالبات زلزله زدگان سی سخت، تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از دورهمی ها از دیگر راهبردهای رسانه ای ایام نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی