تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 23:36
کد خبر : 18211

نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با کارکنان این دانشگاه

نشست رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با کارکنان این دانشگاه

آفتاب دنا : نشست صمیمانه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان و حوزه های مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز پسران در آخرین روزهای سال ۹۹ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این نشست ​در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات

آفتاب دنا : نشست صمیمانه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان و حوزه های مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز پسران در آخرین روزهای سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، این نشست ​در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم و همچنین تقدیر از خدمات یکساله کارکنان این دانشگاه ، برگزار شد .

در ابتدای این نشست ، دانش پایه با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش سال نو به کارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای استان گفت: ان شاء الله با برکت ۱۴ معصوم و ائمه اطهار علیهم السلام در ابتدای سال جدید که وارد قرن ۱۴ شمسی خواهیم شد شروع سال توام با برچیده شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی همچنین گزارش کاری مختصر از فعالیت های انجام شده در زمان مدیریت خود در حوزه های مختلف دانشجویی وفرهنگی،اداری و مالی و آموزشی ارائه داد و مهمترین محور کاری خود را ساماندهی و ارتقاء کارکنان اداری در چارت جدید دانشگاه ،راه اندازی و فعالیت سایت دانشگاه وجذب و هزینه اعتبارات مربوط به تجهیزات کارگاهها و تعمیرات خوابگاههای دانشجویی،تعمیرات سلف و … عنوان کرد.

دانش پایه با اشاره به شیوه آموزش مجازی در دوران کرونایی گفت: ،به همه مسئولین و کارشناسان حوزه آموزش توصیه می کنم که پاسخگویی به موقع و مناسب در فضای مجازی به نیازهای آموزشی دانشجویان داشته باشند.
ریاست دانشگاه در ادامه این نشست گزارشی از عملکرد سه ماهه حضور خود در دانشگاه فنی و حرفه ای استان به شرح ذیل ارائه کردند.

این مسئول ابراز داشت : رایزنی جهت اختصاص یک دستگاه خودروی نو به دانشگاه انجام و به حول و قوه الهی به استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: ساماندهی بحث اساتید مدعو و تجهیز امکانات لازم برای اعضاء علمی دانشگاه از دیگر اقدامات انجام شده است .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سایر برنامه های اجتماعی شده در سال ۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه معظم شهر یاسوج، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک جهت پیگیری ماده ۲۳،شرکت در جلسات شورای اداری استان ،کمیسون دانشجویی جلسات مربوط به مدیریت آموزش عالی استان و هیات نظارت و تضمین کیفیت آموزش عالی در دانشگاه یاسوج و …

دیدار و رایزنی با ریاست و اعضا هیات رییسه سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای در تهران و …. جهت حل معضلات و مشکلات دانشگاه به حول و قوه الهی و مساعدت مسئولین سازمان مرکزی ..
دانش پایه در این جلسه از زحمات و همدلی و همکاری، معاونین، کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان برای رسیدن به اهداف دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست قرعه کشی برنامه فرهنگی که به مناسبت مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در هفته گذشته برگزار شد بود انجام گرفت و به ۶ نفر از برندگان به قید قرعه جایزه نقدی اهداء شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی