تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 22:16
کد خبر : 18206

اختتامیه جشنواره سرود ملی نماز برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود ملی نماز برگزار شد

آفتاب دنا: مراسم اختتامیه جشنواره سرود ملی نماز با انتخاب برترین ها امروز در یاسوج برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:جشنوراه سرود ملی نماز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد اقامه نماز برگزار و ۲۲ اثر ارسال شد. پیرسبزی با اشاره


آفتاب دنا: مراسم اختتامیه جشنواره سرود ملی نماز با انتخاب برترین ها امروز در یاسوج برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:جشنوراه سرود ملی نماز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد اقامه نماز برگزار و ۲۲ اثر ارسال شد.


پیرسبزی با اشاره به اینکه ۸ استان در این جشنواره شرکت کردند افزود: استان‌های اصفهان، ایلام، آذربایجان غربی، بندرعباس، خوزستان، قم، خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۲ گروه در این جشنواره حضور داشتند.


وی اضافه کرد: از بین آثار ارسالی ۳ اثر با عنوان شمیم یاس از اصفهان، القدر از اهواز و کریم اهل بیت از آران و بیدگل اصفهان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


همچنین امروز در آئینی از دو کتاب با عنوان مبانی فرهنگ و رسانه در عصر جدید از امین درخشان و بارقه‌ای از آناتومی بدفرهنگی خودمانی از سید مجید بایگان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی