تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 14:17
کد خبر : 18176

تولید فیلم کوتاه “تنهایی” در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

تولید فیلم کوتاه “تنهایی” در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولید فیلم کوتاه داستانی “تنهایی ” به کارگردانی خلیل عمران زاده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، اکبر آیین در این باره گفت:این فیلم با موضوع بخشی از زندگی شیخ علی مراد


آفتاب دنا : مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولید فیلم کوتاه داستانی “تنهایی ” به کارگردانی خلیل عمران زاده خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، اکبر آیین در این باره گفت:این فیلم با موضوع بخشی از زندگی شیخ علی مراد تنهایی، خواننده فولکلوریک کهگیلویه و بویراحمدی تولید شده است.


آیین تصریح کرد:تنهایی به قصه همسر شیخ علی مراد تنهایی می پردازد که همه خاطرات وی را در صندوقچه ای نگهداری می کند اما طی اتفاقی صندوقچه گم می شود.


وی افزود:این فیلم کوتاه داستانی به مدت ۲۶ دقیقه توسط خلیل عمران زاده از فیلمسازان هم استانی و با حمایت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شده است.


گفتنی است ؛مرحوم شیخ علی مراد تنهایی خوانند معروف جنگ نامه ها و یاریارهای محلی استان کهگیلویه وبویراحمد بود، که سالها با ذهنی خلاق و با سبکی حماسی و متمایز از آواز محلی صحنه های فراموش نشدنی دلاورمردی های مردم این استان در جنگ های تنگ تامردای، گجستان و دوران هشت سال دفاع مقدس که بخشی از آن با موسیقی اصیل این دیار عجین شده است را روایت گری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی