تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مارس 2021 - 19:43
کد خبر : 18156

برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده/ استفاده از توان علمی گروه عمران دانشگاه یاسوج برای مدیریت بهتر در ساخت و ساز منازل مردم/ عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دنا قابل تقدیر است

برقراری امنیت کامل در مناطق زلزله زده/ استفاده از توان علمی گروه عمران دانشگاه یاسوج برای مدیریت بهتر در ساخت و ساز منازل مردم/ عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دنا قابل تقدیر است

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با بازسازی زودهنگام خانه های مردم زلزله زده امید در بین این مردم زنده شده است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از بازدید از وضعیت بازسازی خانه های مردم زلزله زده سی سخت با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با بازسازی زودهنگام خانه های مردم زلزله زده امید در بین این مردم زنده شده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از بازدید از وضعیت بازسازی خانه های مردم زلزله زده سی سخت با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار هیئت بلند پایه بنیاد مسکن نیز حضور داشته و نظرات خود را در خصوص هرچه بازسازی بهتر منطقه زلزله زده دنا ارائه کردند.

حسین کلانتری در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مستمر مسئولان بنیاد مسکن به استان جهت رفع مشکلات مردم زلزله زده دنا، اظهار داشت: حضور شخص رئیس بنیاد مسکن موجب دلگرمی مسئولان استان و امیدواری بیشتر مردم می شود.

وی با اشاره به جدیت و حساسیت نظام و مجموعه دولت برای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم دنا، خاطرنشان کرد: سریع ترین تصمیم دولت در خصوص زلزله های سطح کشور در خصوص زلزله سی سخت بود و ۴۳۱ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تخصیص یافت.

کلانتری با بیان اینکه آواربرداری به سرعت در حال انجام است، گفت: روند امیدوار کننده است و مردم نیز به ما اعتماد کردند.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: سرعت عمل بنیاد مسکن در ساخت و ساز خانه های مردم قابل تقدیر است.

وی نکته قابل تامل علی رغم گذشت ۲۵ روز از حادثه را عدم گزارش حتی یک مورد سرقت دانست و افزود: امنیت کامل در منطقه برقرار است.

کلانتری با بیان اینکه مردم در گرفتن ۲۰ میلیون تومان تسهیلات یا تحویل کانکس مختار هستند، گفت: هرکسی که به صورت میدانی در صحنه باشد تلاش ها و پیگیری ها را به راحتی مشاهده می کند و البته برخی با وجود اینکه در صحنه نیستند قضاوت ها و اظهار نظرهای خودساخته ای می کنند.

استاندار از استقرار پژوهشکده بنیاد مسکن در منطقه زلزله زده دنا تقدیر کرد و گفت: برای نخستین بار در کشور از توان علمی دانشگاه مادر استان برای کمک در این زمینه استفاده کردیم.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست از زحمات شبانه روزی استاندار تقدیر کرد و گفت: اگر پشتیبانی های شخص آقای کلانتری نبود در میانه کار به مشکل برمی خوردیم.

وی با بیان اینکه نیروهای بنیاد مسکن مسیر بازسازی را بلد هستند، گفت: یکی از ویژگی های همزمان شدن با این حادثه این است که دولت روزهای پایانی را طی می کند و علاقمند است که تا زمانی که حضور دارند کار خوبی در این منطقه انجام شود.

تابش تاکید کرد: باید سعی کنیم تا مردادماه کار احداث خانه ها به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه در کوتاه ترین زمان مجوز ها صادر و تامین اعتبار شد، گفت: تسهیلات را به جد پیگیری کردیم.

تابش با بیان اینکه وضعیت هوا در منطقه اکنون مساعد است، تاکید کرد: باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: این حادثه یک فرصت برای خدمت به مردم است و ما زیاد به این استان برای بهبود وضعیت زلزله زده ها سفر خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی